دیدگاه ها

4 پیش بینی خوش‌بینانه برای بیت کوین در سال 2023


مقدمه پیش بینی خوش‌بینانه برای بیت کوین

سال 2023 فرا رسیده است و با آن بحث ها و گمانه زنی ها در مورد قیمت بیت کوین در طول سال افزایش یافته است.

به گزارش کریپتوپوتاتو، اگرچه بیت کوین در سال گذشته بیش از 70 درصد از ارزش دلاری خود را از دست داده است، به نظر می رسد بسیاری از تحلیلگران نسبت به آینده این ارز دیجیتال بسیار خوش بین هستند.

 

پیش بینی تیم دراپر: 250  هزار دلار!

تیم دراپر شاید یکی از صریح ترین و برجسته ترین نمادهای ماندگار بیت کوین باشد. به همین دلیل، جای تعجب نیست که او موضع صعودی خود را حفظ کند و انتظار می رود بیت کوین تا پایان سال جاری به 250 هزار دلار برسد. برای تحقق این پیش بینی، قیمت بیت کوین باید حدود 1400 درصد افزایش یابد.

دراپر همچنین نسبت به اتفاق هاوینگ بیت کوین در سال 2024 بسیار خوشبین است و معتقد است که این رویداد تأثیر قابل توجهی بر قیمت خواهد داشت.

 

 

پیش بینی کارول الکساندر: 50 هزار دلار!

شخص مثبت دیگر کارول الکساندر، استاد امور مالی در دانشگاه است. او قبلا پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین در سال 2022 به 10 هزار دلار کاهش می یابد. با این حال، اکنون اعتقاد بر این است که ارز دیجیتال آماده سودآوری است.

این استاد دانشگاه میگوید:

در سال 2023، بازار صعودی مدیریت شده وجود خواهد داشت، نه حباب، بنابراین مانند گذشته شاهد افزایش بی رویه قیمت نخواهیم بود. ما شاهد یک یا دو ماه عملکرد پایدار قیمت خواهیم بود که با دوره‌های محدود دامنه و شاید برخی کاهش‌های کوتاه‌مدت مشخص می‌شود.

 

پیش بینی آلیستر میلن: 45 هزار دلار!

یکی دیگر از افراد صعودکننده در جهت قیمت بیت کوین در سال 2023، مدیر عامل صندوق ارزهای دیجیتال Altana Alistair Milne است. او می گوید:

تا پایان سال 2023 باید شاهد حداقل 45 هزار دلار باشیم. از سوی دیگر، اگر بانک‌های مرکزی تصمیم به پرداخت هدف تورم بالاتر (برای جلوگیری از رکود اقتصادی با وجود تورم 3 تا 4 درصدی) داشته باشند، دارایی‌های ثابت (دارایی‌های ارزشی معمولاً در طولانی مدت نگهداری می‌شوند) دوباره رایج هستند.

میلن همچنین پیش بینی می کند که قیمت بیت کوین ممکن است تا پایان سال 2024 به 150 هزار دلار تا 300 هزار دلار افزایش یابد.

 

پیش بینی اریک وال: بیش از 30 هزار دلار!

یکی دیگر از افرادی که به قطار پیش بینی صعودی بیت کوین می پیوندد، اریک وال است. او معتقد است که قیمت این ارز دیجیتال زمانی در سال 2023 به بیش از 30 هزار دلار خواهد رسید. او همچنین گفت که سطح  15,400دلار کف قیمت بیت کوین در چرخه فعلی است.

ماینر مطمئن ترین و کم ریسک ترین روش سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال سال 2023

با خرید ماینر و استخراج ارزهای دیجیتال میتوانید در کف قیمتی بیت کوین های استخراج شده را هولد کنید و در موقعیت صعودی بازار ارزهای هولد شده را نقد کنید با اینکار میتوانید سود دو چندانی رو از بازار کسب کنید.


0 رای
امتیاز از خریداران