دیدگاه ها

معرفی برترین شرکت های تولید کننده دستگاه ماینر


استخراج رمزارز فرآیند حل مسائل پیچیده ریاضی برای تأیید تراکنش ها در شبکه بلاک چین و کسب پاداش در قالب ارز دیجیتال است. این فرآیند نیازمند سخت افزار تخصصی است که به عنوان ماینینگ شناخته می شود و می تواند این محاسبات را با سرعت بالایی انجام دهد. ساخت دستگاه های ماینینگ یک صنعت به سرعت در حال رشد است و چندین شرکت سخت‌افزاری پیشرفته برای استخراج ارزهای دیجیتال دستگاه های ماینر را تولید می‌کنند.

شرکت بیت مین

یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده ماینر ارزهای دیجیتال بیت مین است. Bitmain که در سال 2013 تأسیس شد، به بزرگترین تولیدکننده ماینرهای ASIC در جهان تبدیل شده است. Bitmain طیف وسیعی از سری های ماینینگ، از جمله سری Antminer را تولید می کند. بیت مین همچنین در حوزه های دیگر صنعت ارزهای دیجیتال، مانند هوش مصنوعی و امنیت بلاک چین، متنوع شده است.

شرکت کنان

یکی دیگر از شرکت های اصلی در صنعت تولید دستگاه های ماینر  Canaan Creative است. Canaan در سال 2013 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در پکن چین است. این شرکت در تولید ماینرهای ASIC تخصص دارد و دارای طیف وسیعی از محصولات از جمله سری AvalonMiner است. در سال 2018 Canaan اولین شرکت تولید کننده ماینر ارز دیجیتال شد که در بورس سهام NASDAQ عرضه شد.

شرکت اینوسیلیکون

Innosilicon یک شرکت چینی تولید کننده ماینر ارزهای دیجیتال است که در سال 2013 تاسیس شد. Innosilicon در تولید ماینرهای ASIC تخصص دارد و دارای طیف وسیعی از محصولات از جمله سری Terminator است. Innosilicon به تولید ماینرهای با کیفیت بالا شهرت دارد و به طور گسترده در جهان برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده شده است.

شرکت واتس ماینر

Whatsminer نیز یک شرکت تولید کننده ماینر ارزهای دیجیتال مستقر در چین است. این شرکت در سال 2018 تاسیس شد و در تولید ماینرهای ASIC تخصص دارد. Whatsminer دارای سری محبوبی از ماینرها از جمله 10Whatsminer M و M20 است که به دلیل کارایی و عملکرد خوبش بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

شرکت هالونگ ماینینگ

Halong Mining یک تولید کننده جدید استخراج ارزهای دیجیتال است که در سال 2014 تاسیس شد. Halong Mining به خاطر خط استخراج ASIC DragonMint خود شناخته شده است که به دلیل کارایی و عملکرد مناسب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هالونگ ماینینگ به سرعت خود را به عنوان یک تولید کننده پیشرو در صنعت استخراج ارزهای دیجیتال تثبیت کرد.

شرکت ای بنگ

هلدینگ بین المللی Ebang یکی دیگر از تولیدکنندگان مطرح در صنعت استخراج ارزهای دیجیتال است. Ebang در سال 2010 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در چین است. این شرکت در تولید ماینرهای ASIC تخصص دارد و دارای طیف وسیعی از محصولات از جمله سری Ebit است. Ebang در تولید ماینرهای ای سیک با کیفیت شهرت خوبی دارد و به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است.


صنعت تولید ماینر ارز دیجیتال یک بازار به سرعت در حال رشد و رقابتی است. شرکت ها به طور مداوم برای تولید کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه های ماینینگ در حال رقابت هستند. با افزایش تقاضا برای استخراج ارزهای دیجیتال، اهمیت این شرکت‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که سودآوری استخراج ارزهای دیجیتال به دلیل تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال و دشواری استخراج، با نوسانات قابل توجهی مواجه است. ظهور الگوریتم‌های اجماع اثبات سهام، که به سخت‌افزار تخصصی برای ماینینگ نیاز ندارند، همچنین تهدیدی برای ماندگاری طولانی‌مدت صنعت تولید ماینر ارزهای دیجیتال است.

در نتیجه، صنعت تولید ماینر ارز دیجیتال بخش مهمی از صنعت گسترده تر ارزهای دیجیتال است. شرکت هایی مانند Bitmain، Canaan، Innosilicon،  Whatsminer، Halong mining،  Ebangدر تولید سخت افزارهای پیشرفته برای استخراج ارزهای دیجیتال پیشرو هستند.

برای خرید ماینر میتوانید با شماره 03591001551 تماس بگیرید تا با مشاوره صحیح و رایگان کارشناسان فروش شرکت ایران ماین بهترین دستگاه ماینر را نسبت به بودجه خودتون انتخاب کنید

 

 


0 رای
امتیاز از خریداران