دیدگاه ها

آموزش راه اندازی ماینر Whatsminer M30S


در این مقاله قصد داریم یکی از محصولات شرکت میکرو بی تی بپردازیم و در نهایت طریقه نصب و راه اندازی دستگاه ماینر M30S 92th به طور کامل شرح دهیم.

معرفی دستگاه ماینر M30S 92th

دستگاه ماینر M30S 92th با پشتیانی از الگوریتم SHA-256 توانایی استخراج بیت کوین را دارد. هش ریت ماینر M30S برابر با 92 TH/S و توان مصرفی آن W3404 است. با این مشخصات دستگاه ماینر واتس ماینر M30S از نظر مصرف برق کارآمد‌تر از ماینر پرچمدار بیت مین یعنی Antminer S17 Pro است. سطح نویز ماینر Whatsminer M30S برابر با 75 db است. این ماینر  دارای 2 عدد فن خنک کننده است که مانع از بالا رفتن دما و حرارت داخل دستگاه می‌شود. ابعاد این دستگاه ماینر برابر با  150 * 225 * 390 میلیمتر و همچنین وزن آن برابر با 10.5 کیلوگرم می باشد.  ماینر M30S با بکارگیری از الگوریتم SHA-256 توانایی استخراج ارز بیت کوین، بیت کوین کش را دارد. همچنین دستگاه ماینر M30S به سه عدد هشبرد مجهز شده است که با وجود 144 تراشه در چیپست ها توانایی تولید 92 تراهش بر ثانیه را دارد. منبع تغذیه ای که برای این دستگاه ماینر مورد استفاده قرار می گیرد تا برق مورد نیاز برای قطعات ماینر را تامین کند. با توجه به قدرت پردازنده و مصرف، قیمت ماینر M30S 92th صرفه اقتصادی خواهد داشت. برای خرید ماینر و مشاهده درآمد دستگاه ماینر به صفحه ماشین حساب ماینر وبسایت ایران ماین مراجعه کنید.

دستگاه ماینر M30S 92th

دستگاه ماینر توانایی استخراج چه ارزهایی را دارد؟

  • بیت کوین (BTC) Bitcoin
  • بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
  • کرون (CRW) Crown
  • ایمارک (DEM) eMark
  • کیور کوین (CURE) Curecoin 
  • پیرکوین (PPC) PeerCoin
  • ژول کوین (XJO) Joulecoin
  • آکوین (ACOIN) Acoin
  • ترا کوین (TRC) Terracoin
  • آنبریکبل (UNB) Unbreakable

سیستم خنک کننده دستگاه ماینر M30S 92th به چه صورت است؟

سیستم خنک کننده ماینر M30S 92th دارای دو فن خنک کننده می باشد که یک فن قسمت جلویی دستگاه ماینر قرار دارد که با باعث ورود هوا به دستگاه ماینر می شود و فنی که در قسمت انتهایی دستگاه ماینر قرار دارد، باعث می شود که هوا از دستگاه خارج شود و همین امر باعث می شود دمای دستگاه ماینر کاهش یابد.

آموزش نصب و راه اندازی ماینر M30S 92th

در اولین مرحله برای راه اندازی دستگاه ماینر خود لازم است که آن را با استفاده از کابل LAN به اینترنت متصل کنید. پیشنهاد می شود از اینترنت بدون قطعی و ثابت استفاده کنید. بعد از اتصال دستگاه ماینر به اینترنت لازم است نرم افزار Whatsminer tools  دانلود و سپس نصب کنید.

اتصال دستگاه ماینر به اینترنت با استفاده از کابل LAN

بعد از نصب نرم افزار برای شروع به کار پیکربندی لازم است نرم افزار را اجرا کرده و سپس بر روی گزینه start کرده و سپس دکمه ی  Ip Found که بر روی دستگاه ماینر تعبیه شده است را فشار داده تا نرم افزار آی پی دستگاه ماینر را  جستجو کند.

جستجوی آی پی دستگاه ماینر

در این مرحله نرم افزار سعی دارد آی پی دستگاه ماینر شما را پیدا کند، زمانی که نرم افزار موفق به پیدا کردن آی پی دستگاه ماینر شد، شما باید با کلیک بر روی گزینه Export اقدام به خروجی گرفتن از ای پی دستگاه کنید و فایل را در سیستم خود ذخیره کنید.

مشاهده اطلاعات دستگاه جستجوی آی پی دستگاه ماینر

پس از ذخیره ای پی دستگاه ماینر، لازم است  از سربرگ Miner Status گزینه Import IP کلیک کنید و سپس فایلی که در مرحله قبل در سیستم خود ذخیره کرده اید را انتخاب و سپس گزینه open را انتخاب کنید. حال با انتخاب گزینه Detect Miner Status دستگاه ماینر شما توسط نرم افزار شناسایی می شود. در این مرحله تمامی اطلاعات دستگاه ماینر شما نمایش داده می شود.

مشاهده اطلاعات دستگاه ماینر

نحوه اتصال دستگاه ماینر به استخر

پس از انجام مراحل فوق لازم است دستگاه ماینر خود را برای ارزآوری به استخر متصل کنید. شما برای اتصال لازم است نرم افزار Whtatsminer tools  اجرا کنید و سپس گزینه pool انتخاب کنید، با انتخاب این گزینه لیست استخرهای موجود برای شما به نمایش در می آید. درمرحله بعد شما باید در فیلدهای Pool1  و Pool2  و Pool3  آدرس استخرهای خود را وارد کنید. در هر سه فیلد باید سه آدرس استخر با پورت های مختلف وارد کنید تا در صورتی که یکی از پورت ها با قطعی رو به رو شد، عملیات استخراج با پورت دیگر ادامه یابد و عملیات استخراج قطع نشود. در فیلد های Worker و Password باید نام دستگاه ماینر و رمز عبور را وارد کنید، در نهایت لازم است گزینه Update انتخاب کنید تا تنظیمات اعمال و عملیات استخراج آغاز شود.

متصل کردن دستگاه ماینر به استخر


0 رای
امتیاز از خریداران