دیدگاه ها

بهترین ماینر اتریوم


بهترین ماینر اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد و رقابت شدیدی با بیت کوین دارد. شبکه اتریوم بلاک چین اختصاصی به خود را دارد این به معنای این است که هر معامله ای که در شبکه اتریوم صورت می گیرد باید توسط ماینرهای اتریوم تایید شوند و سپس در بلاک چین ثبت می شود. یکی روش های استخراج اتریوم، خرید ماینرهای اتریوم می باشد که دارای سیستم قدرتمند می باشد، در واقع ماینرها دستگاه هایی هستند که مخصوص فرآیند استخراج رمزارزها می باشند. کامپیوترها و لپ تاپ ها هم می تواند توانایی استخراج ارزها را داشته باشند، اما اصلا نه از نظر اقتصادی به صرفه هستند و اصلا برای استخراج اتریوم مناسب نیستند.

عمده ترین روش استخراج اتریوم استفاده از کارت های گرافیک است. در روش استخراج با کارت گرافیک، می بایست ریگ کارت گرافیک تهیه کرد، ریگ به مجموعه ای از کارت های گرافیک گفته می شود که از نظر شکل ظاهری همانند کامپیوترهای خانگی می باشد و فرآیند استخراج را انجام می دهند. برای خرید ریگ های کارت گرافیک هم می توان آن ها را به صورت آماده تهیه کرد و هم اینکه قطعات را به صورت جداگانه تهیه و نصب کنید.

روش های استخراج اتریوم

استخراج اتریوم با کارت گرافیک

استخراج اتریوم با کارت گرافیک

در این روش، همان طور که از نام آن پیدا است، مهم ترین بخش در این روش برای استخراج اتریوم، کارت گرافیک می باشد. شما می توانید با استفاده از هر کارت گرافیک اقدام به استخراج اتریوم کنید، اما اصلا نه سودآوری چندانی دارند و نه از نظر اقتصادی به صرفه هستند. بهترین کارت های گرافیک برای استخراج اتریوم، سری RYZEN از کمپانی AMD و سری Geforce GTX  از کمپانی NVIDIA هست. در حال حاضر بهترین کارت گرافیک عبارت اند از:

بهترین کارت گرافیک کمپانی AMD

کارت گرافیک AMD Radeon RX ۵۸۰ – قدرت هش:  ۳۰Mh/s

کارت گرافیک AMD Radeon RX Vega ۵۶ – قدرت هش: ۴۰Mh/s

کارت گرافیک AMD Radeon RX ۵۷۰۰ – قدرت هش: ۵۱Mh/s

کارت گرافیک AMD Radeon RX Vega ۶۴ – قدرت هش: ۵۰Mh/s

کارت گرافیک AMD Radeon RX ۶۸۰۰ – قدرت هش:  ۶۴Mh/s

بهترین کارت گرافیک کمپانی NVIDIA

کارت گرافیک  3060Nvidia GTX–  - قدرت هش: 21Mh/s

کارت گرافیک 3070 Nvidia GTX– - قدرت هش:58Mh/s

کارت گرافیک Nvidia GTX ۱۶۶۰ Ti – قدرت هش: 25Mh/s

کارت گرافیک Nvidia RTX ۲۰۶۰ – قدرت هش:27Mh/s

کارت گرافیک Nvidia GTX ۱۰۷۰ Ti – قدرت هش: 28Mh/s

علاوه بر خرید کارت گرافیک به منظور استخراج اتریوم شما می بایست یک سری از قطعات جانبی در کنار کارت گرافیک تهیه کنید تا فرآیند استخراج صورت بگیرد، علاوه بر این کارت گرافیک ها برای استخراج اتریوم، گرمای زیادی را تولید می کنند که همین امر موجب افزایش دما می شود. در ادامه شما را با قطعات جانبی برای استخراج اتریوم آشنا خواهیم کرد.

شاسی ریگ

ریگ اتریوم

شاسی در واقع وسیله ای است که برای نصب کارت گرافیک و قطعات جانبی است. برای تهیه شاسی هم می توان به صورت آماده اقدام کرد و هم توسط شما ساخته شود. مهم ترین موضوع در مورد شاسی باید بدانید، این است که شاسی کاملا باید استاندارد باشد و کارت گرافیک ها باید محکم درجای خود نصب شده باشند.

منبع تغذیه

منبع تغذیه

منبع تغذیه یا همان پاور وظیفه برق رسانی به قطعات را بر عهده دارد. در واقع باید برای تهیه منبع تغذیه با یک فرد با تجربه در این زمینه مشورت کرد زیرا در صورت انتخاب نادرست ممکن است یا برق رسانی به درستی انجام نشود و یا قطعات با کمبود برق مواجه شوند که در صورت رخ دادن همچنین شرایطی ممکن است کارت گرافیک و یا پردازنده بسوزد.

پردازنده

پردازنده

پردازنده یا همان CPU مسئول پردازش تمامی دستورالعمل‌‌ها و مدیریت کلیه مراحل پردازش داده‌ها است. شما برای تهیه یک پردازنده برای استخراج اتریوم لازم نیست از پردازنده های قوی استفاده کنید، برای این کار پیشنهاد می شود از پردازنده های معمولی مانند corei 3 -5520 استفاده کنید.

هارد SSD

هارد ssd

برای اینکه بتوانید فرآیند استخراج را شروع کنید لازم است از سیستم عامل و نرم افزارهای استخراج استفاده کنید که برای اجرای سریعتر نرم افزارها به شدت توصیه می شود از هارد SSD استفاده کنید. برای تهیه ریگ کارت گرافیگ برای استخراج اتریوم لازم است از هارد SSD با ظرفیت 120 گیگ استفاده کنید.

مادربرد

مادربرد

مادربرد در واقع سخت افزاری است که دیگر قطعات بر روی آن نصب می شوند. برای تهیه ریگ اتریوم لازم است از مادربردی استفاده کنید که دارای چندین اسلات کارت گرافیک باشد. بهترین مادربرد در زمینه استخراج اتریوم، مادربرد ASUS B۲۵۰ MINING EXPERT می باشد که از 19 کارت گرافیک پشتیبانی می کند.

مسئله آخر هم مربوط به اینترنت و مودم می باشد که در فرآیند استخراج نیاز به اینترنت ثابت و پایدار دارید. توصیه می شود از اینترنت ثابت ADSL استفاده کنید.

استخراج اتریوم با دستگاه ماینر

استخراج اتریوم با استفاده از کارت های گرافیک در حدود 5 سال به صرفه بودند، اما امروزه با میزان هزینه ای که برای ریگ اتریوم پرداخت می کنید، قیمت ماینر اصلا نه جنبه اقتصادی دارد و نه سود آوری قابل قبولی. امروزه با تهیه دستگاه های ماینر می توان اقدام به استخراج اتریوم کرد.دستگاه های ماینر هم از نظر میزان هزینه به صرفه هستند و هم سود آوری قابل قبولی دارند. در ادامه به معرفی بهترین دستگاه های اتریوم می پردازیم. شما نیز میتوانید برای مشاهده بیشتر دستگاه های ماینر اتریوم به دسته بندی مربوطه مراجعه کرده و خرید خود را نهایی کنید.

دستگاه ماینر اینوسیلیکون A10 Pro

دستگاه ماینر اینوسیلیکون A10 Pro

ابعاد ۳۶۲*۲۸۵*۱۳۶ میلی متر
وزن ۸.۱ کیلوگرم
میزان تولید صدا 70
ولتاژ 220
میزان دما 5-45 سانتی گراد

این دستگاه ماینر با وزنی برابر با 8 کیلوگرم و با پشتیبانی از الگوریتم Ethash و قدرت پردازشی 720 مگاهش توانایی استخراج ارزهایی همچون اتریوم و اتریوم کلاسیک را دارد. همچنین توان مصرفی این دستگاه برابر با 1300 وت و با ولتاژ 220 ولت کار می کند. میزان سطح نویز صوتی A10 Pro برابر با 70 دسی بل می باشد که در دمای 5 الی 45 درجه سانتی گراد با اتصال به اینترنت از طریق کابل اترنت می تواند به خوبی کار کند.

دستگاه ماینر انت ماینر E3

دستگاه ماینر انت ماینر E3

ابعاد 161*147*305 میلی متر
وزن 13 کیلوگرم
میزان تولید صدا 72
ولتاژ 220
میزان دما 5-45 سانتی گراد

این دستگاه ماینر از شرکت انت ماینر با وزنی برابر با 13 کیلوگرم و با پشتیبانی از الگوریتم Ethash و قدرت پردازشی 180 مگاهش توانایی استخراج ارزهایی همچون اتریوم و اتریوم کلاسیک را دارد. همچنین توان مصرفی این دستگاه برابر با 1300 وت و با ولتاژ 220 ولت کار می کند. میزان سطح نویز صوتی E3 برابر با 72 دسی بل می باشد که در دمای 5 الی 45 درجه سانتی گراد با اتصال به اینترنت از طریق کابل اترنت می تواند به خوبی کار کند.

 


0 رای
امتیاز از خریداران