دیدگاه ها

تحلیل تکنیکال هفتگی بیت کوین و اتریوم و تاثیر آنها بر درآمد ماینر


تحلیل تکنیکال هفتگی بیت کوین و اتریوم

پس از دو هفته افزایش خیره کننده، قیمت بیت کوین و اکثر ارزهای دیجیتال در این هفته تا حد زیادی ثابت بوده است. این یک نشانه مثبت است. زیرا نشان می دهد فعالان بازار در آستانه جلسات هفته آینده بانک مرکزی احساساتی عمل نمی کنند. بر اساس گزارش ها، فدرال رزرو آمریکا، بانک مرکزی اروپا و بانک انگلستان در حال آماده شدن برای اعلام تصمیمات سیاستی خود در هفته آینده هستند.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، بیت کوین و آلت کوین های اصلی در نزدیکی بالاترین سطح اخیر ادغام می شوند که این امر پتانسیل شکست صعودی را افزایش می دهد. در ادامه، نمودار قیمت دو ارز دیجیتال مهم بازار یعنی بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را بررسی خواهیم کرد.

1- بیت کوین

در 25 ژانویه، قیمت بیت کوین به 23,816 دلار رسید، اما گاوها نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند.

 

شکست مکرر BTC/USDT در تثبیت بالای 23,000 دلار می تواند معامله گران کوتاه مدت را وسوسه کند که سود ببرند. از جنبه منفی، حمایت اول نزدیک به 22,292 دلار است. اگر این سطح پشتیبانی از بین برود، قیمت بیت کوین می تواند به میانگین متحرک 20 روزه (21,172 دلار) کاهش یابد.

این سطح مهمی است که باید مراقب آن بود. زیرا بازده قوی نشان دهنده تقاضای قوی در سطوح پایین تر است. در چنین حالتی، جفت می تواند حرکت صعودی خود را از سر بگیرد و به مقاومت بالایی در 25,211 دلار برسد.

از سوی دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک 20 روزه برسد، این نشان می دهد که گاوها ممکن است از بازار خارج شوند. در این صورت، خرس‌ها می‌توانند با کاهش قیمت به زیر 20,400 دلار، دوباره کنترل خود را به دست بگیرند.

2- اتریوم

طی چند روز گذشته، خریداران نتوانسته‌اند به حرکت صعودی خود ادامه دهند و به بازگشت متحرک متحرک نمایی 20 روزه ( 1,520دلار) اتریوم در 25 ژانویه متکی هستند، که نشان می‌دهد خرس‌ها نزدیک به مقاومت سربار با قیمت 1,680 دلار به فروش می‌رسند.

 

خرس ها باید قیمت را به زیر سطح حمایت 1,500 دلار برسانند تا در کوتاه مدت دست بالا را حفظ کنند. در چنین شرایطی، جفت ETH/USDT می تواند به حمایت قوی در  1,352 دلار سقوط کند.

اگر گاوها می خواهند از این افت قیمت جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به بالای مقاومت 1,680 دلار برسانند. اگر آنها موفق شوند، این جفت می تواند سفر خود را به سمت 2,000 دلار و با توقف کوتاه در 1,800 دلار آغاز کند.

 

اما با توجه به رشد اخیر بازار ارزهای دیجیتال، درآمد ماینر ها نیز افزایش یافته است و راه نجاتی بود تا ماینر ها در قیمت بهتر ارزهای خود را به فروش برسانند و هزینه های خود را پوشش دهند.


0 رای
امتیاز از خریداران