دیدگاه ها

حمله نهنگ ها به کاردانو آیا باید منتظر افزایش قیمت باشیم یا ریزش؟


کاردانو

 

با افزایش نهنگ های کاردانو، حجم معاملات ADA به بالاترین سطح در دو ماه گذشته رسید.

به گزارش فاینبولد، کاردانو (ADA) با شتاب مثبت وارد سال 2023 شد و موفقیت خود را مدیون فعالیت های توسعه ای خود در سال 2022 است.

از 30 دسامبر، قیمت کاردانو بیش از 30٪ افزایش پیدا کرده است. زیرا بیشتر معامله گران ارزهای دیجیتال به آن علاقه مند هستند. به خصوص در میان سرمایه گذاران بزرگ. بر اساس داده‌های Santiment در 9 ژانویه، از زمان شروع رالی، 28 آدرس جدید با 1 میلیون ADA یا بیشتر به شبکه اضافه شده است.

در واقع از ابتدای سال 2023 با افزایش تعداد تراکنش ها، 28 آدرس نهنگ و کوسه جدید وجود دارد که حاوی 1 میلیون یا بیشتر ADA می باشد.           

بررسی قیمت کاردانو

از آنجایی که دارایی های مالی غیرمتمرکز (DeFi) همچنان تحت فشار خرید قرار دارند، گزارش شده است که 1.5 میلیارد دلار سرمایه تنها در 24 ساعت به اکوسیستم کاردانو سرازیر شده است.

در زمان نگارش این مقاله، کاردانو با 0.317 دلار معامله می شد که 1.24 درصد نسبت به روز کاهش داشت، اما همچنان در هفته گذشته 24.59 درصد افزایش داشت.

پس از شکستن مقاومت 0.30 دلار، این موقعیت می تواند به عنوان یک محور مهم برای حرکت ADA برای به دست آوردن مجدد 0.50 دلار عمل کند. با این حال، اگر سرمایه گذاران شروع به فروش و کسب سود کنند، کاردانو همچنان با عدم اطمینان مواجه خواهد شد.

لازم به ذکر است که ADA به طور کلی با بازار ارزهای دیجیتال حرکت کرده است. بنابراین، روند صعودی فعلی را می توان به افزایش اخیر بازار در کوتاه مدت نسبت داد و ممکن است تا پایان ژانویه کاهش یابد. برای مثال الگوریتم‌های یادگیری ماشینی پلتفرم ردیابی ارزهای دیجیتال PricePrediction پیش‌بینی کردند که قیمت ADA در 31 ژانویه 2023 حدود 0.2756 دلار خواهد بود.

عوامل صعودی کاردانو

شتاب ADA را می توان به دلایل متعددی نسبت داد که از جمله مهمترین آنها می توان به گسترش شبکه اشاره کرد. زیرا این پلتفرم شاهد رشد مستمر قراردادهای هوشمند است. به عنوان مثال، تا 8 ژانویه، تعداد کل قراردادهای هوشمند پلوتوس 4803 بود و تنها در دسامبر 2022، 780 قرارداد هوشمند به آن اضافه شد.

علاوه بر این، انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2023 دو استیبل کوین در شبکه کاردانو راه اندازی شود: اولی استیبل کوین متمرکز USDA است که دارایی با پشتیبانی USD خواهد بود. مورد دوم استیبل کوین مورد نظر Djed  است. توکنی که با همکاری شبکه Coti ایجاد شده است.


0 رای
امتیاز از خریداران