دیدگاه ها

معرفی و خرید ماینر S9j


ماینر s9j

خرید ماینر S9j

خرید ماینر S9j  یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که دنبال یک ماینر متوسط  با قیمت ماینر  مناسب هستند می باشد و برای شروع نمیتوانند هزینه زیادی رو پرداخت کنند. ماینر s9j برند شرکت بیت مین مدل انت ماینر است که در سال 2018 وارد بازار شد و از همان اول طرفداران زیادی را به خودش جذب کرد.

دستگاه های ماینر از قطعات مختلفی مانند فن، هش برد، مادربرد، پاور و ... تشکیل می شوند.

مشخصات ماینر S9j

دستگاه ماینر (ماینینگ) بیت مین مدل انت ماینر Antminer S9j 14.5th یکی از دستگاه های ماینر محبوب و پر طرفدار در سراسر دنیاست. ابعاد این دستگاه 350*158*135 میلیمتر بوده و وزن این دستگاه ماینر معادل 4.2 کیلوگرم است. این دستگاه ماینر از الگوریتم پردازشی SHA-256 برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می کند.

ارزهای قابل استخراج این ماینر S9j 

  • بیت کوین (BTC) Bitcoin
  • بیت کوین کش j(BCH) Bitcoin Cash
  • ژول کوین (XJO) Joulecoin
  • آکوین (ACOIN) Acoin
  • ترا کوین (TRC) Terracoin
  • پیرکوین (PPC) PeerCoin
  • کیور کوین (CURE) Curecoin 
  • ایمارک (DEM) eMark
  • آنبریکبل (UNB) Unbreakable
  • کرون (CRW) Crown

سایر مشخصات ماینر S9j 

این دستگاه ماینر در آگوست سال 2018 به بازار عرضه شد. میزان برق مصرفی دستگاه ماینر برابر با 1350 وات می باشد همچنین با ولتاژ 12 ولت کار می کند و قادر است که صدا را با حساسیت 76 دسی بل تولید کند. این دستگاه ماینر به دو فن خنک کننده مجهز شده که مانع حرارت دستگاه ماینر و بالا رفتن دما می شود.

معرفی اجزای دستگاه ماینر S9j 

 

فن دستگاه ماینر S9j

فن دستگاه ماینر S9j

تمامی دستگاه های ماینر برای استخراج نیاز به فن خنک کننده دارند که از بالا رفتن حرارت و دمای دستگاه ماینر جلوگیری کند و همچنین باعث افزایش عمر دستگاه ماینر می شود. فن 12*12(فن ماینر s9j) دستگاه ماینر جزو قطعات اصلی ماینر محسوب میشود.

کاربردی ترین فن های دستگاه ماینر مربوط به شرکت واتس ماینر (Whatsminer)، انت ماینر (Antminer) و ... می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و برای افزایش طول عمر آن بهتر است در دمایی با تهویه مناسب و فاقد از هرگونه گرد و خاک نگهداری شود.

این فن دستگاه ماینر دارای 4 کابل اتصال است و میزان قدرت چرخش آن برابر با 6000 دور در دقیقه می باشد و نحوه اتصال به این شکل است که مستقیم می تواند به برق شهر متصل شود و با ولتاژ 12 ولت نیز کار می کند. این محصول در ابعاد 12*12 تولید شده و به بازار ارائه می شود.

هش برد دستگاه ماینر S9j

هش برد دستگاه ماینر S9j

هش برد دستگاه ماینر بیت مین Antminer s9j یکی از قطعات مهم محسوب می شود که پردازش استخراج ارزدیجیتال را بر عهده گرفته است. در این دستگاه ماینر 3 عدد هش برد وجود دارد که توان پردازشی هریک از آنها برابر با 4.8 تراهش می باشد. روی بدنه هش برد ماینر  سینک هایی متصل شده که وظیفه خنک سازی ماینر را بر عهده دارد.

 مادربرد (کنترل برد) ماینر S9j

 مادربرد (کنترل برد) ماینر S9j

کنترل برد دستگاه ماینر بیت مین مدل انت ماینر Antminer s9j یکی از مهم ترین قطعات ماینر است که وظیفه تنظیم دور فن های ماینر، اتصال هش برد های ماینر به یکدیگر، تشخیص دمای چیپ های ماینر و انتقال دیتای خروجی و محاسبه شده ماینر را بر عهده دارد.

این کنترل برد ماینر علاوه در دستگاه ماینر s9j با دستگاه های T9، S9،S9i نیز سازگار می باشد. عوملی که باعث خرابی مادر بردماینر میشوند نوسانات برق و ویروس های اینترنتی می باشند.خرابی کنترل برد ماینر Antminer s9j یکی از دلایلی است که باعث قطع شدن ارتباط میان اجزای دیگر دستگاه ماینر می شود و دستگاه ماینر از کار می افتد.

پاور دستگاه ماینر S9j

پاور دستگاه ماینر S9j

دستگاه ماینر نیز مانند مابقی وسایل برقی نیاز به منبع تغذیه برای تامین برق خود دارد. پاور ماینر مدل انت ماینر Antminer APW7 یک مدل از منبع تغذیه مناسب برای ماینر می باشد.ابعاد این پاور ماینر برابر با 62*110*206 میلیمتر است و وزن آن برابر با 2 کیلوگرم است. ولتاژ ورودی پاور ماینر در محدوده 110 تا 264 ولت AC با فرکانسی میان 47 تا 63 هرتز است.

توان این دستگاه ماینر در ولتاژ 220 ولت و جریان 150 آمپر به 1800 وات می رسد. برای اشاره به ویژگی های محافظتی پاور  APW7 می توان به محافظت از دستگاه ماینر در برابر اتصال کوتاه، بالارفتن بیش از اندازه جریان برق و همچنین افزایش بیش از افزایش پیدا کرده است.

مشخصات فنی پاور ماینر S9j

  • ابعاد: 62*110*206 میلیمتر
  • وزن: 2 کیلوگرم
  • ولتاژ ورودی پاور ماینر: در محدوده 110 تا 264 ولت AC
  • سطح نویز: 43 دسی بل
  • فرکانس: 47 تا 63 هرتز
  • ویژگی محافظتی پاور ماینر: محافظ در برابر اتصال کوتاه، شدت جریان بالا، دمای بالا

 

برای مشاهده سود ماینر S9j به صفحه درآمد ماینر ها می توانید به صفحه ماشین حساب ماینرمراجعه کنید.

با توجه با مشخصات دستگاه ماینر s9j باید به ماینر قانونی نیز توجه شود چرا که جهت دریافت مجوز ماین از وزارت صمت، باید از ماینر قانونی استفاده گردد.


0 رای
امتیاز از خریداران