دیدگاه ها

معرفی و خرید ماینر T2Tz


خرید ماینر T2Tz 30th

 

خرید ماینر قانونی T2Tz را میتوانید از وب سایت شرکت ایران ماین  تهیه کنید همچنین برای مشاوره خرید با سرمایه مد نظرتان میتوانید در گفتگو وب سایت با کارشناسان ما در تماس باشید یا با شماره 03591001551 تماس حاصل فرمایید. همچنین برای مطلع شدن درآمد ماینر میتوانید از بخش ماشین حساب ماینر ایران ماین بهره مند شوید.

مشخصات ماینر اینوسیلیکون T2Tz 30th

ماینر T2TZ  یکی از قدرتمند‌ترین و کارآمد‌ترین ماینر‌های بیت کوین در ماه مه ۲۰۱۹ توسط شرکت Innosilicon به بازار عرضه شد. کمپانی اینوسیلیکون یکی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه های ماینینگ می باشد و همچنین یکی از رقبای سرسخت برند بیت مین به حساب می آید. محصولات کمپانی innosilicon  از کیفیت نسبی بهتری نسبت به شرکت های جدید مثل چیتا و … برخوردارند.

مشخصات ظاهری دستگاه ماینر  INNOSILICON T2Tz

ابعاد این ماینر 422x142x213 میلیمتر و وزن آن در حدود ۹٫۵ کیلوگرم می باشد. ابعاد مناسب این دستگاه ماینر حمل آن را ساده کرده و جنس بدنه ماینر T2Tz مانند اغلب ماینرها فلزی می باشد.

ماینر T2Tz از یک پاور  2250 وات بر پایه الگوریتم  SHA-256 و با سرعت 30Th بر ثانیه برای استخراج ارز های دیجیتال استفاده می کند.

ماینر  T2Tz برای استخراج ارز های دیجیتال از تراشه 10 نانومتری استفاده می کند که این امر موجب  شده است که این دستگاه با مصرف برق کم  و قدرت پردازش زیاد کار کند که در نتیجه باعث  میشود که ماینر دیرتر داغ کند و عملکرد بهتری داشته باشد. ماژول‌های مختلفی بر روی پاور دستگاه ماینر Innosilicon T2Tz قرار گرفته است که باعث مدیریت راحت  دستگاه می‌شود. بر روي پاور دستگاه دو چراغ وجود دارد. رنگ سبز چراغ به معنی عملکرد خوب و بدون مشکل استخراج ارز دیجیتال است.

ماینر  T2Tz

ارزهای قابل استخراج دستگاه ماینر اینوسیلیکون  INNOSILICON T2Tz

  • بیت کوین (BTC) Bitcoin
  • بیت کوین کش j(BCH) Bitcoin Cash
  • ژول کوین (XJO) Joulecoin
  • آکوین (ACOIN) Acoin
  • ترا کوین (TRC) Terracoin
  • پیرکوین (PPC) PeerCoin
  • کیور کوین (CURE) Curecoin 
  • ایمارک (DEM) eMark
  • آنبریکبل (UNB) Unbreakable
  • کرون (CRW) Crown

اکنون بازار ارزهای دیجیتال یک بازاری پر نوسان است که قیمت ارزها هر لحظه در حال تغییر می باشد و همین تغییرات باعث افزایش یا کاهش درآمد ماینر ها می شود که شما عزیزان می توانید با مراجعه به بخش قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال شرکت ایران ماین از قیمت ماینر و قیمت لحظه ای رمزارزها مطلع شوید. این بخش این امکان را به شما می دهد تا از تاریخچه، قیمت ارزها در روز ها و سال های گذشته و تمامی جزئیات آن مطلع شوید و همچنین میتوانید در بخش نظرات ارز از تحلیل دوستان دیگر استفاده کنید و اطلاعات مهمی را رد و بدل کنید.

میزان مصرف انرژی  INNOSILICON T2Tz

توان مصرفی دستگاه ماینر  T2Tzبرابر 2250 وات  که معادل 10 آمپر است ، این در حالی است که برق کنتور برق خانگی 25 تا 32 آمپر است که در دمای -10 تا 40 درجه سانتیگراد و میزان حداکثر رطوبت مطلوب 80 درصد بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد. میزان صدایی که این مدل از دستگاه ماینر تولید می کند برابر با 72 دسی بل می باشد.

مشخصات فنی سیتم خنک کننده ماینر T2Tz

این دستگاه به 2 عدد فن خنک کننده 12*12 با سرعت 6500 دور در دقیقه مجهز شده که هوای بیرون را وارد دستگاه می کند و برای خنک کردن دستگاه ، هوای داخل دستگاه را خارج میکند و همچنین نحوه اتصال این مدل از دستگاه به اینترنت از طریق رابط Ethernet بوده که می توانید با استفاده از یک کابل شبکه به اینترنت متصل شوید.

نرخ هش ریت ماینر T2Tz

به میزان دفعاتی که یک ماینر حدس‌های موجود را برای حل کردن معادله در یک ثانیه به کار می‌گیرد، هش ریت یا نرخ هش گفته می شود. یک ماینر زمانی که قدرتمند محسوب می شود که نرخ هش ریت  بیشتر داشته باشد.

بیشترین قدرت هش ریت ماینر T2Tz برابر 30 تراهش می باشد.

این دستگاه در یک ثانیه ۳۰ تریلیون محاسبه به صورت دائم انجام می‌دهد تا بتواند ارز دیجیتال استخراج کند.

دستگاه ماینر T2Tz در چهار مدل ارز استخراج می کند که به شرح زیر است:

حالت متعادل : دستگاه در این حالت با هش ریت 26 تراهش و با توان 1900 کار میکند.

حالت هش پیش فرض: در این مد دستگاه با هش ریت 29 تراهش و با توان 2100  کار  میکند.

الت بهره وری: در این حالت با کمترین هش ریت که برابر 24 تراهش و توان 1620 کار میکند.

حالت هش ریت بالا: در این حالت ماینر با هش ریت 30 تراهش و با توان مصرفی 2250 کار میکند.

صدای دستگاه ماینر T2Tz

دستگاه های ماینر هنگام  پردازش عملیات استخراج ، صدا تولید می کند که ماینر T2Tz در مقایسه با بقیه ماینرها صدای کمتری تولید می کند. میزان  نویز صدای ماینر T2Tz برابر 72 دسی بل است.

الگوریتم ماینر T2Tz

از آنجایی که  ارز محبوب بیت کوین از الگوریتم  SHA-256استفاده می کند، دستگاه ماینر T2Tz   هم از این الگوریتم  برای استخراج  ارزهایی  مانند  بیت کوین ، بیت کوین کش و غیره استفاده می کند .

در آخر می توان گفت که که دستگاه ماینر T2Tz یکی از دستگاه های قدرتمند وکم صدا موجود در بازار است که با توجه به  قیمت این ماینر سرمایه شما حدود هفت ما برخواهد گشت ، در بخش دما و میزان خنک کننده ای دستگاه نیز وجود دو فن باعث می‌شود قطعات دستگاه خنک شوند و در دمای مناسبی عملیات ماینینگ را انجام دهد.

 


0 رای
امتیاز از خریداران