خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

آموزش برداشت و فروش داگز ؛ بهترین روش فروش DOGS برای ایرانیان


آموزش برداشت و فروش داگز ؛ بهترین روش فروش DOGS برای ایرانیان | ایران ماین

برای فروش نشان‌ داگز (DOGS) روش‌های مختلفی وجود دارد، ولی کاربران ایرانی به دلیل موانع و تهدیدات مرتبط با تحریم‌ها، باید با دقت بیشتری عمل کنند. با توجه به اینکه خرید و فروش داگز از ۵ شهریور آغاز می‌شود، بسیاری از ایرانیان به دنبال یافتن بهترین راه برای برداشت داگز و فروش آن هستند. در این مقاله، ابتدا به بررسی روش‌های رایج فروش داگز می‌پردازیم. سپس بهترین و امن‌ترین روش برای کاربران ایرانی، یعنی فروش نشان‌ها در صرافی داخلی را آموزش می‌دهیم.

فهرست مطالب

Toggle

روش‌های فروش داگز (DOGS)

خطر در کمین فروشندگان ایرانی داگز ؛ نحوه فروش امن داگز توسط کاربران ایرانی

تیم داگز در کانال تلگرامی خود، روش‌های مختلفی برای دریافت و فروش داگز معرفی کرده است. کاربران می‌توانند از یکی از این روش‌ها برای فروش نشان‌های خود استفاده کنند:

  • برداشت داگز به صرافی‌های خارجی: این گزینه برای کاربران ایرانی غیرفعال است و امکان جابجایی داگز وجود ندارد.
  • برداشت داگز به کیف پول تلگرام: استفاده از ولت تلگرام با ریسک بالای از دست دادن دارایی‌ها برای کاربران ساکن ایران همراه است؛ توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان از این کیف پول استفاده نکنید.
  • برداشت داگز به کیف پول شخصی و فروش در صرافی ایرانی: برداشت داگز در کیف پول تون کیپر و فروش آن در صرافی‌های ایرانی ایمن‌ترین و بهترین گزینه برای کاربران ایرانی است.

در ادامه، ابتدا دو روش اول را بررسی می‌کنیم و سپس روش فروش داگز در صرافی‌های ایرانی را به‌طور کامل آموزش می‌دهیم. اکیداً توصیه می‌کنیم از روش فروش در صرافی ایرانی که در انتهای مقاله توضیح داده شده استفاده کنید تا ریسک از دست دادن دارایی‌هایتان در صرافی‌های خارجی و کیف پول تلگرام را به حداقل برسانید.

اطلاعیه زمان‌بندی برداشت داگز

فروش داگز در صرافی رمز ارز خارجی

در ربات تلگرام داگز، با انتخاب گزینه «Deposit to Exchanges» (انتقال وجه به بازارهای معاملاتی)، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که گزینه‌های مختلفی برای فروش داگز در اختیار شما قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند نشان‌های داگز را به صرافی‌های رمز ارز خارجی منتقل کنند و پس از آغاز رسمی خرید و فروش، آن را بفروشند. تیم داگز چهار صرافی دارای اعتبار شامل بایننس (Binance)، اوکی اکس (OKX)، بای بیت (Bybit)، گیت آی او (Gate.io) و بیت گت (Bitget) را برای این منظور معرفی کرده است.

پیش از انتخاب صرافی، باید در صرافی مورد نظر خود حساب کاربری ایجاد کرده و فرایند احراز هویت (KYC) را کامل کنید. در مراحل بعدی، برای جابجایی نشان داگز، باید آدرس انتقال وجه و تگ ممو (memo) مربوط به نشان داگز را وارد کنید. اطلاعاتی که کاربران باید وارد کنند شامل موارد زیر است:

  • شناسه کاربری (UID) صرافی برای برداشت داگز
  • آدرس نشان داگز در صرافی
  • تگ ممو (memo) مربوط به آدرس نشان داگز در صرافی

چگونه اطلاعات آدرس خود در صرافی را دریافت کنیم؟

برای دریافت اطلاعات آدرس خود در صرافی، ابتدا وارد حساب کاربری‌تان شوید و در بخش اسپات (Spot)، گزینه انتقال وجه (Deposit) را انتخاب کنید. با این کار، گزینه‌های مختلفی برای جابجایی نشان‌ها به شما نمایش داده می‌شود. سپس نشان داگز را در نوار جستجو پیدا کنید و مطمئن شوید که آدرس نشان داگز شما روی پلتفرم تون (TON) باشد.

در مرحله بعد، صفحه‌ای با اطلاعات مربوط به آدرس و ممو (memo) نمایش داده می‌شود. این اطلاعات را کپی کرده و برای مراحل بعدی ذخیره کنید. برای دریافت شناسه کاربری (UID) صرافی، به بخش پروفایل حساب خود مراجعه کنید و شناسه کاربری ارائه شده را ذخیره کنید.

اکنون این اطلاعات را به ترتیب در ربات تلگرام داگز وارد کرده و گزینه ارسال (Send) را بزنید. پس از ارسال اطلاعات، ربات تلگرام داگز از شما تأییدیه درخواست می‌کند. با انتخاب گزینه «تأیید می‌کنم» (I confirm)، اطلاعات وارد شده را تأیید کنید.

نحوه دریافت اطلاعات موردنیاز برای برداشت داگز از صرافی خارجی

پس از تأیید، پیام «انتقال وجه در حال انجام است» (Deposit is in progress) برای شما ارسال می‌شود. توجه داشته باشید که انتقال وجه نشان‌ها به صورت آنی انجام نمی‌شود و کاربران باید تا تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور)، زمان لیست شدن نشان داگز در بازارهای معاملاتی، منتظر بمانند. پس از تکمیل این مراحل، ربات تلگرام داگز مقدار نشان‌های در حال برداشت را نمایش خواهد داد.

نحوه برداشت داگز به صرافی خارجی

فروش نشان داگز از طریق کیف پول تلگرام

هشدار: استفاده از این روش برای کاربران ایرانی امکان دارد منجر به از دست دادن نشان‌های آن‌ها شود.

برای جابجایی نشان داگز از طریق کیف پول تلگرام، ابتدا گزینه «انتقال وجه به بازارهای معاملاتی» (Deposit to Exchanges) را انتخاب کنید. سپس در صفحه جدید، گزینه «کیف پول تلگرام» (Wallet in Telegram) را انتخاب کنید. از شما پرسیده می‌شود که آیا حسابی در کیف پول تلگرام دارید؟ در این مرحله، باید گزینه «بازکردن کیف پول در تلگرام» (Open Wallet in Telegram) را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، امکانات کیف پول تلگرام داگز برای شما نمایش داده می‌شود، شامل:

  • تبدیل داگز به تتر (USDT)، بیت کوین (BTC)، تون کوین (Toncoin) و نات کوین (NOT).
  • مبادله نشان داگز در بازار P۲P با هزینه‌ای کم.
  • ارسال رایگان و سریع نشان‌های داگز به سایر کاربران تلگرام.

پس از انتخاب ادامه، نیاز به تأیید هویت مخاطب است. ولی متأسفانه به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده برای کاربران ایرانی، احتمالاً با خطای محدودیت دسترسی به کیف پول تلگرام مواجه می‌شوید.

در شرایطی که کاربران ایرانی با محدودیت‌های زیادی برای فروش داگز روبه‌رو هستند، بهترین روش برای نقد کردن این نشان‌ها چیست؟ پیشنهاد ما استفاده از صرافی داخلی مانند اوکی اکسچنج است که همزمان با صرافی‌های خارجی، نشان داگز را در روز ۵ شهریور ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران لیست خواهد کرد.

بهترین روش فروش داگز برای ایرانیان

تیم داگز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نشان داگز به زودی در صرافی‌های رمز ارز لیست خواهد شد. خبر خوش این است که از تاریخ ۵ شهریور ساعت ۱۵:۳۰، همزمان با لیست شدن نشان داگز در صرافی‌های خارجی، امکان خرید و فروش این نشان در صرافی اوکی اکسچنج نیز فراهم می‌شود. کاربران می‌توانند در بخش تبادل سریع، نرخ داگز را مشاهده کرده و نشان‌های خود را نقد کنند یا در صورت تمایل، تعداد بیشتری خریداری کنند.

کاربران ایرانی با نصب اپلیکیشن اوکی اکسچنج و تکمیل فرایند احراز هویت، می‌توانند از نخستین کسانی باشند که در ایران نشان ایردراپ داگز را به فروش می‌رسانند.

پس از لیست شدن داگز در ۵ شهریور،‌ کاربران قادر خواهند بود نشان‌های داگز خود را به کیف پول حساب کاربری‌شان در اوکی اکسچنج انتقال وجه کنند. برای این جابجایی، باید کارمزد مربوط به پلتفرم تون (TON) پرداخت شود.

نحوه فروش داگز در صرافی ایرانی
ثبت نام رایگان در اوکی اکسچنج

در اینجا مراحل فروش نشان داگز در صرافی اوکی اکسچنج را به صورت خلاصه آورده‌ایم:

نصب برنامه: ابتدا برنامه ترید اوکی اکسچنج را از وب‌سایت رسمی صرافی، گوگل‌پلی یا اپ‌استور دانلود و نصب کنید.

ثبت نام و احراز هویت: پس از نصب، ثبت نام کرده و در کمتر از ۱۰ دقیقه احراز هویت خود را کامل کنید.

جابجایی داگز: نشان‌های داگز خود را از ولت تون کیپر به صرافی اوکی اکسچنج منتقل کنید. آدرس کیف پول صرافی را کپی کرده و در قسمت برداشت ولت وارد کنید. حتماً تگ ممو را نیز وارد کنید. تون کوین لازم برای جابجایی توسط صرافی به شما هدیه داده می‌شود.

فروش داگز: پس از جابجایی، به بخش تبادل سریع در اوکی اکسچنج بروید، داگز را جستجو و مقدار مورد نظر را برای فروش تعیین و تایید کنید.

در نهایت، مبلغ فروش را به حساب بانکی خود انتقال وجه کنید.

آموزش فروش داگز در صرافی ایرانی

فروش آنی داگز

روش دیگری که برای فروش داگز در کمتر از ۳ دقیقه وجود دارد، استفاده از صفحه خرید و فروش داگز در وب‌سایت ارزدیجیتال است. در این روش، شما ابتدا داگز را در سریع‌ترین زمان ممکن به نرخ بازار می‌فروشید، سپس برای احراز هویت و برداشت معادل تومانی آن اقدام می‌کنید.

با استفاده از این روش، بدون اینکه معطل طی فرایند احراز هویت باشید، می‌توانید ابتدا در سریع‌ترین زمان ممکن معامله خود را انجام دهید تا فرصت کسب سود از دستتان نرود. سپس، در زمان فراغت خود فرایند احراز هویت را کامل کنید. در این روش، فقط وارد کردن شماره موبایل، نام و نام خانواده و کد ملی کافی است. برای تأیید تراکنش فقط یک پیامک حاوی کد تأیید ارسال می‌شود که باید آن را در جای خود وارد کنید.

پس از فروش داگز، معادل تومانی آن به حساب شما در صرافی اوکی اکسچنج منتقل می‌شود و هر زمان که خواستید می‌توانید نسبت به برداشت آن اقدام کنید.

سؤالات متداول

نرخ داگز (DOGS) چقدر است؟

نشان داگز هنوز عرضه نگردیده و امکان خرید و فروش ندارد؛ ازاین‌رو، در حال حاضر نرخ داگز مشخص نیست. داگز در ۵ شهریور در بازارهای معاملاتی لیست و خرید و فروش آن آغاز می‌شود.

چه زمان فروش داگز امکان‌پذیر می‌شود؟

طبق اعلام رسمی تیم داگز، نشان داگز در ۵ شهریور ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در بازارهای معاملاتی لیست و خرید و فروش آن امکان‌پذیر می‌شود.

بهترین روش فروش داگز کدام است؟

بهترین و امن‌ترین راه برای فروش DOGS، جابجایی آن به کیف پول تون کیپر و فروش آن در صرافی‌های ایرانی است.