خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

آیا داگز می‌تواند از رکود خارج شود؟ تحلیل سیگنال‌های صعودی در نمودار DOGS


آیا داگز می‌تواند از رکود خارج شود؟ تحلیل سیگنال‌های صعودی در نمودار DOGS | ایران ماین

رمز ارز داگز (DOGS) پس از نزول حجم فروش و بهبود نسبی نرخ، در آستانه یک روند صعودی قرار دارد. این رمزارز که در تاریخ ۲۶ سپتامبر عرضه شد، در سه روز اول توسعه قابل‌توجهی را تجربه کرد، ولی در ادامه به دلیل شدت حجم فروش، تقریباً تمام سودهای اولیه خود را از دست داد.

با توجه به کارایی اخیر، به نظر می‌رسد داگز از روند نزولی خود خارج شده و احتمال بالا رفتن نرخ در هفته‌های آینده وجود دارد. بر اساس داده‌های بازار، این رمزارز طی دو روز گذشته با ۲۳ درصد توسعه، بهترین کارایی شش هفته اخیر خود را ثبت کرده است.

نرخ نشان داگز در زمان نگارش این خبر با افزایشی ۹.۸ درصدی به ۰.۰۰۰۷۹۳ دلار رسیده و شاخص جریان پول (MFI) نیز نشان می‌دهد که از ابتدای ماه، نقدینگی به بازار این رمزارز بازگشته است. همچنین، گزارش‌های اخیر حاکی از انباشت DOGS توسط معامله‌گران در نزدیکی حداقل نرخ است.is-dogs-poised-for-a-strong-recovery-amid-favorable-ranking-on-ton-

برای ادامه روند صعودی، DOGS به ورودی‌ نقدینگی بیشتری نیاز دارد که محبوبیت اخیر آن می‌تواند این روند را تسهیل کند. طبق داده‌های آن‌چین، نشان داگز در بلاکچین تون (TON) بیشترین تعداد دارنده را دارد.

تعداد آدرس‌های دارای موجودی این رمزارز در ۲۴ سپتامبر به سقف ۶.۳۶ میلیون رسید، ولی از آن زمان تقریباً ۷۸۰ هزار آدرس نزول یافته است. با این حال، داگز همچنان حدود ۱۲.۰۵ میلیون آدرس دارد که ۶.۰۵ میلیون از آن‌ها بدون موجودی هستند. نزول آدرس‌های بدون موجودی بیانگر نزول حجم فروش است.

با این حال، باید توجه داشت که فعالیت آدرس‌های داگز، علی‌رغم بالا رفتن اخیر نرخ، تغییر مثبت قابل‌توجهی نداشته است، ولی اخیراً تغییر جزئی در احساسات رخ داده که امکان دارد به نفع گاوها باشد.

به‌طور کلی، می‌توان گفت که علائم متعددی از بهبود نرخ داگز در بلندمدت مشاهده می‌شود، ولی برای تأیید این روند، بالا رفتن فعالیت آدرس‌ها و انباشت بیشتر ضروری است.