خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

آیا نات‌کوین از رکود خارج می‌شود؟ امیدها به توسعه نرخ NOT بالا رفته است!


آیا نات‌کوین از رکود خارج می‌شود؟ امیدها به توسعه نرخ NOT بالا رفته است! | ایران ماین

نرخ نات‌کوین (NOT) در بیشتر روزهای ماه سپتامبر در روندی جانبی قرار داشته است. این رمز ارز توانست به‌طور موقت مقاومت مهم ۰.۰۰۸۳ دلار را بشکند، ولی به سرعت به روند قبلی خود بازگشت. با این وجود، همچنان امید به افزایش نرخ NOT، در صورت بهبود شرایط بازار وجود دارد.

با توجه به شاخص ورود و خروج پول (GIOM)، حدود ۱۷.۹۷ میلیارد نات‌کوین به نرخ تقریبی ۱۴۵ میلیون دلار توسط سرمایه‌گذاران در محدوده قیمتی ۰.۰۰۸۱ تا ۰.۰۰۷۲ دلار خریداری شده است.

این حجم قابل‌توجه بخش مهمی از موجودی بازار را تشکیل می‌دهد و خریداران این نشان‌ها امیدوارند که با عبور از لایه مقاومت ۰.۰۰۸۳ دلار، سود کسب کنند.

این حجم خرید بالا احتمالاً فشار خرید را بالا رفتن داده و شانس عبور از مقاومت مذکور را بیشتر می‌کند. در صورت رخ دادن این اتفاق، نات‌کوین می‌تواند یک جهش صعودی را تجربه کرده و به محدوده سودآوری برای سرمایه‌گذاران نزدیک‌تر شود.

با وجود این سناریوی صعودی، احساسات کلی بازار نسبت به نات‌کوین همچنان نزولی است. دوره طولانی تثبیت نرخ این نشان باعث بدبینی بعضی از سرمایه‌گذاران شده که می‌تواند فشار خرید نشان‌ها را نزول دهد.

حرکت‌های محدود نرخ، تردیدهایی را در مورد آینده این رمزارز ایجاد کرده و احتمالاً به نزول مقدار خرید و فروش و ادامه تثبیت نرخ منجر خواهد شد.

در حال حاضر، نات‌کوین در محدوده ۰.۰۰۸۱ دلار معامله می‌شود و بین ۰.۰۰۸۳ تا ۰.۰۰۷۰ دلار نوسان دارد. اگر نرخ بتواند بر مقاومت ۰.۰۰۸۳ غلبه کند، امکان دارد یک روند صعودی ۱۷ درصدی آغاز شود و نرخ به ۰.۰۰۹۴ دلار برسد.

این حرکت می‌تواند دیدگاه نزولی-خنثی فعلی را تغییر داده و فرصت‌هایی برای توسعه بیشتر ایجاد کند.notcoin-not-price-17-billion-profit

با این حال، وجود سیگنال‌های متضاد صعودی و نزولی نشان می‌دهد که روند جانبی نرخ NOT امکان دارد همچنان ادامه داشته باشد.