خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

آینده روشن هدرا پس از پیوستن به اتحادیه اروپا! نرخ HBAR به ۱ دلار می‌رسد؟


آینده روشن هدرا پس از پیوستن به اتحادیه اروپا! نرخ HBAR به ۱ دلار می‌رسد؟ | ایران ماین

نرخ رمز ارز هدرا (HBAR) پس از یک دوره بهبود کوتاه دوباره وارد مسیر نزولی شده و در حال اصلاح است. این روند با نوسانات اخیر بازار رمزارزها هم‌خوانی دارد.

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آنند که تیم هدرا به همراه ریپل (XRP) و بنیاد آپتوس (Aptos) به‌عنوان اعضای مؤسس اتحادیه کریپتویی MiCA معرفی شده‌ است.

اتحادیه MiCA که با پشتیبانی بنیاد علم دی‌ال‌تی (DLT Science Foundation) شکل گرفته، به دنبال تطابق با مقررات بازار دارایی‌های دیجیتال در اتحادیه اروپا است. این اتحادیه شامل استاندارد‌های لایه ۱ و ۲ و صرافی‌های مختلف می‌شود و هدف اصلی آن، استانداردسازی محتوای وایت‌پیپر‌ها و اجرای معیارهای پایداری است.

در حال حاضر، نرخ هدرا به زیر لایه پشتیبانی مهم ۰.۰۵ دلار رسیده و با افت ۱.۵ درصدی خود طی ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۰.۰۴۹۶۳ دلار معامله می‌شود.

هیستوگرام اندیکاتور مکدی (MACD) نیز چشم‌اندازی نزولی را نشان می‌دهد و واگرایی بین خط مکدی (آبی) و خط سیگنال (نارنجی) نشان از احتمال ادامه حرکت نزولی در کوتاه‌مدت دارد.hedera-price-prediction-can-hbar-hit-1-amid-mica-crypto-alliance-partnership

در همین حال، بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass)، مقدار خرید و فروش مشتقات هدرا با رشدی ۶۷.۷۰ درصدی به ۲۳.۵۴ میلیون دلار رسیده، ولی شاخص سود باز قراردادهای آتی آن با ۲.۴۳ درصد نزول، به ۲۸.۹۵ میلیون دلار افت کرده است.

این اختلاف میان مقدار خرید و فروش و سود باز می‌تواند بیانگر تغییر احساسات سرمایه‌گذاران یا نوسانات احتمالی بازار باشد.

در حال حاضر، هدرا در محدوده ۰.۰۶ دلار با مقاومت قوی روبرو است، ولی در صورت غلبه بر این لایه، می‌تواند ابتدا به ۰.۰۷ دلار و سپس به اهداف بالاتر، حتی تا یک دلار، افزایش کند.