خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

ابزارهای جدید سیرکل در خدمت USDC؛ آیا این ارز پایدار آماده تسخیر بازار است؟


ابزارهای جدید سیرکل در خدمت USDC؛ آیا این ارز پایدار آماده تسخیر بازار است؟ | ایران ماین

کمپانی سیرکل (Circle) به تازگی مجموعه‌ای جدید از محصولات را معرفی کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، ابزار نوآورانه‌ای به نام کمپلیانس انجین (Compliance Engine) است.

هدف این ابزار، تسهیل جذب کردن توسعه‌دهندگان و بالا رفتن پذیرش یواس‌دی کوین (USDC) عنوان شده است. این ابزار به کمپانی‌ها یاری میدهد تا در فرایند توسعه خدمت‌های اقتصادی مبتنی بر بلاکچین، به راحتی نیازمندی ها قانونی را پیروی کنند.

کاربران ارزهای دیجیتال از این حرکت سیرکل استقبال کرده و آن را گامی مؤثر در جهت بالا رفتن پذیرش USDC سنجش می‌کنند. طبق گزارش‌ها، کمپلیانس انجین با کیف‌پول‌های قابل برنامه‌ریزی سیرکل ادغام شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا بررسی‌های قانونی را به صورت خودکار انجام دهند.

در کنار این محصول، خدمت جدیدی با نام تراول رول (Travel Rule) معرفی شده که به توسعه‌دهندگان یاری میدهد تا در تراکنش‌های بزرگ، مطابق با مقررات بین‌المللی عمل کنند.

ابزار دیگر سیرکل با نام ترنزکشن اسکرینینگ (Transaction Screening) نیز برای شناسایی تراکنش‌های پرخطر در پلتفرم طراحی شده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، سیرکل به تازگی همکاری جدیدی را نیز با کمپانی سونی (Soni) آغاز کرده که در نتیجه آن، USDC پل شده به پلتفرم سونیوم (Soneium) اضافه شده است.

این همکاری می‌تواند توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به نظام زیستی وب ۳ جلب کرده و فعالیت‌های بیشتری را در این حوزه به دنبال داشته باشد.

در کل، این اقدامات سیرکل، به این کمپانی یاری میدهد تا نقش کلیدی خود را در مواجهه با تقاضای رو به توسعه سرمایه‌گذاران نهادی و خرد حفظ کرده و پذیرش USDC را بالا رفتن دهد.

علاوه بر این، گسترش فعالیت‌های سیرکل به بازارهایی مانند برزیل و مکزیک بیانگر تلاش این کمپانی برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار ارز پایدار‌ها است؛ دارایی‌هایی که به عنوان پلی میان ارزهای دیجیتال و سیستم‌های مالی سنتی عمل می‌کنند.