خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

ادامه اقدامات خیرخواهانه بوترین؛ ۱.۶ میلیون دلار میم‌کوین دیگر فروخته شد!


ادامه اقدامات خیرخواهانه بوترین؛ ۱.۶ میلیون دلار میم‌کوین دیگر فروخته شد! | ایران ماین

ویتالیک بوترین، خالق و هم‌مؤسس اتریوم، اخیراً ۱.۶ میلیون دلار دیگر از میم‌کوین‌هایی را که برای او ارسال شده بود، به اتریوم تبدیل کرده و اعلام کرده که این وجوه را به خیریه‌ها اهدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش کمپانی تحلیلی اسپات‌آن‌چین، او ۹۸۲,۸۰۰ دلار از نشان‌های مو دنگ (MOODENG)، ۲۳۱,۰۰۰ دلار از نشان‌های مانسترا (MSTR) و ۱۸۳,۰۰۰ دلار از نشان‌های اتریوم ایز گاد (EBULL) خود را فروخته است.

بوترین همچنین دارایی‌های پاپ‌کت (POPCAT)، فاگ (FWOG) و ویتالک بوترن (VITALIK) خود را به فروش رسانده است. در مجموع، او تاکنون ۲.۷۸ میلیون دلار از میم‌کوین‌ها را به اتریوم تبدیل و ۸۸۴,۰۰۰ دلار از آن را به خیریه‌ها اهدا کرده است.

وی از صادرکنندگان میم‌کوین‌ها تشکر کرده که این کوین‌ها را برای او ارسال می‌کنند تا در امور خیریه مورد استفاده قرار گیرند، ولی پیشنهاد کرده که این کمک‌ها مستقیماً به خیریه‌ها ارسال شوند.

او در تاریخ ۷ اکتبر اعلام کرد که تمام ۱۰ میلیارد نشان میم‌کوینی را که دریافت کرده بود، به یک نهاد که روی فناوری‌های مقابله با بیماری‌های منتقل‌شونده از طریق هوا کار می‌کند، اهدا کرده است.

علاوه بر این، در تاریخ ۱۵ آگوست، بوترین تمام میم‌کوین‌های مرتبط با حیوانات را که طی ۱۲ ماه گذشته دریافت کرده بود، به یک خیریه پشتیبانی از حیوانات اهدا کرد.

داده‌های اسپات‌آن‌چین نشان می‌دهد که پرتفوی بوترین هنوز شامل ۲.۴ میلیون دلار نشان MOODENG، ۱۴۴,۰۰۰ دلار نیرو (NEIRO)، ۱۱۷,۰۰۰ دلار MSTR و ۸۰,۰۰۰ دلار دگن (DEGEN) است.

اگرچه ویتالیک بوترین میم‌کوین‌ها را به عنوان ابزاری برای کمک به پروژه‌های عمومی و پشتیبانی از افراد در کشورهای کم‌درآمد معرفی کرده، ولی با این حال، منتقد میم‌کوین‌های مرتبط با سلبریتی‌ها است.

لازم به ذکر است که او اخیراً از سوی بعضی از تحلیلگران اقتصادی، برای دریافت جایزه نوبل اقتصاد ۲۰۲۴ پیشنهاد شده است.