خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ادامه روند توسعه و موفقیت تتر؛ نرخ بازار USDT رکورد ۱۱۵ میلیارد دلار را زد!


ادامه روند توسعه و موفقیت تتر؛ نرخ بازار USDT رکورد ۱۱۵ میلیارد دلار را زد! | ایران ماین

ارز پایدار USDT کمپانی تتر با رسیدن به نرخ بازار ۱۱۵ میلیارد دلار، به نقطه عطف جدیدی دست یافته است.

این ارز پایدار اکنون به یک بخش ضروری از نظام زیستی رمز ارز تبدیل شده و به عنوان ابزاری عمومی برای خرید و فروش، به ویژه در دوره‌های عدم اطمینان، برای نزول ریسک توسط سرمایه‌گذاران استفاده می‌شود.usdt-soars-to-115-billion-market-cap-as-tether-sets-new-record

در حال حاضر، USDT در رتبه سوم ارزهای دیجیتال برتر از نظر نرخ بازار قرار دارد که بیانگر اعتماد معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به این نشان است.

پائولو آردوینو، مدیر اجرایی تتر، از دستیابی به این نقطه عطف ابراز خوشحالی و اعلام کرده که توسعه این کمپانی به نرخ بازار ۱۱۵ میلیارد دلاری محدود نیست.

به گفته او، تتر موفق شده ککه در نیمه اول سال کنونی، سود خالص ۵.۲ میلیارد دلاری کسب کند. نکته جالب توجه این‌جا است که دستیابی به این موفقیت، با نیروی انسانی بسیار کمتری نسبت به صرافی‌های بزرگ مانند کوین‌بیس و بایننس حاصل شده است.

با توجه به موفقیت‌های اخیر، تتر قصد دارد تعداد نیروی انسانی خود را تا سال ۲۰۲۵ به ۲۰۰ نفر بالا رفتن دهد. این اقدام به منظور تطبیق بهتر با مقررات و بالا رفتن کارایی عملیاتی صورت خواهد گرفت.

این کمپانی همچنین در حال ایجاد ابزارهای پیشرفته برای ردیابی فعالیت‌های غیرقانونی با استفاده از USDT است تا حسن نیت خود را به نهادهای قانونی ثابت کند.

تتر در آخرین همکاری خود با رگولاتورها، ۵۰ میلیون USDT را که در تراکنش‌های مشکوک مورد استفاده قرار گرفته بودند، مسدود کرد. علاوه بر این، تتر در تلاش برای بالا رفتن وضوح و ایمنی، با کمپانی حفاظت از داده‌های بلاکچین چینالیسیس (Chainalysis) همکاری کرده است.

هدف از این همکاری، توسعه استاندارد‌های بازار ثانویه است که امکان کنترل بیشتر را فراهم کرده و به ارتقا مبارزه علیه انواع کلاهبرداری‌ها یاری میدهد.

در کل، تتر قویاً بر توسعه و ابتکار در بازار متمرکز است. این رویکرد شامل سرمایه‌گذاری بیش از ۲ میلیارد دلار در استارتاپ‌های مختلف، در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی و مخابرات، طی دو سال گذشته بوده است.