خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

از ارتقای شیباریوم تا بالا رفتن شیباسوزی؛ آیا SHIB برای جهشی بزرگ آماده می‌شود؟


از ارتقای شیباریوم تا بالا رفتن شیباسوزی؛ آیا SHIB برای جهشی بزرگ آماده می‌شود؟ | ایران ماین

لوسی (Lucie)، مدیر بازاریابی شیبا اینو، در اظهارات اخیر خود به دلواپسی‌ها راجع به عرضه نشان SHIB پاسخ داده و استراتژی جدیدی را برای آینده این پروژه ارائه کرده است.

او توضیح داده که توسعه‌دهندگان نمی‌توانند عرضه SHIB را تغییر دهند؛ زیرا ریوشی (Ryoshi)، خالق ناشناس شیبا، کلیدهای مربوط به تغییر عرضه را سوزانده است.

به همین دلیل، لوسی بر اهمیت خرید و سوزاندن نشان‌ها برای نزول عرضه و بالا رفتن نرخ آن تاکید کرده و گفته که این فرایند نیاز به سرمایه و جذب کردن کردن کردن تعداد زیادی مخاطب دارد.

وی در ادامه گفته که هدف اصلی، ساخت یک سیستم قدرتمند از طریق بلاکچین شیباریوم است تا تعداد زیادی مخاطب را به خود جذب کردن کردن کردن کند. با بالا رفتن تعداد کاربران این پلتفرم، میزان نشان‌سوزی نیز بیشتر می‌شود که می‌تواند به بالا رفتن نرخ SHIB در طول زمان کمک کند.

طبق گزارش‌ها، شیباریوم، بلاکچین لایه دوم شیبا اینو، اخیراً یک به‌روزرسانی بزرگ دریافت کرده که شامل بهبودهایی در کارایی، ایمنی و قابلیت توسعه است. این به‌روزرسانی‌ها باعث نزول کارمزدها و بهبود انتقالات بین بلاکچینی شده و سیستم را برای جذب کردن کردن کردن کاربران بیشتر بهینه‌تر کرده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم شیب‌برن (Shibburn)، نرخ نشان‌سوزی شیبا در حال بالا رفتن بوده و در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴.۱۷ میلیون نشان سوزانده شده است. این توسعه باعث بالا رفتن اعتماد سرمایه‌گذاران و جلب دوباره توجهات به شیبا شده است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که با ادامه روند کنونی، نرخ نشان SHIB می‌تواند به لایه مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار برسد و حتی، تا پایان ماه سپتامبر به ۰.۰۰۰۳ دلار بالا رفتن یابد.