خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

اطلاعیه مهم صرافی بایننس؛ کاربران برای اختلالات موقت سیستم آماده باشند!


اطلاعیه مهم صرافی بایننس؛ کاربران برای اختلالات موقت سیستم آماده باشند! | ایران ماین

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی در جهان، به کاربران هشدار مهمی راجع به ارتقای سیستم خود داده است.

این ارتقاء قرار است در تاریخ ۲۵ سپتامبر، ساعت ۶:۳۰ صبح به وقت UTC آغاز شود و حدود سه ساعت طول خواهد کشید. هدف از این اقدام، بهبود کارایی سیستم و بالا رفتن پایداری آن است.

طبق اعلام بایننس، بعضی از سرویس ها مانند ورود به حساب کاربری، ثبت‌نام و خرید و فروش در بخش‌های اسپات، مارجین، فیوچرز و همتا به همتا (P۲P) امکان دارد به‌طور موقت مختل شوند.

هرچند این اختلال‌ها امکان دارد برای هر مخاطب تنها چند دقیقه طول بکشد و پس از آن، کاربران می‌توانند دوباره به سیستم دسترسی پیدا کنند.

بایننس تأکید کرده که داده‌ها و دارایی‌های کاربران تحت اثر این ارتقاء قرار نخواهند گرفت و ایمن باقی خواهند ماند. همچنین، خرید و فروش از طریق API نیز تحت اثر قرار نمی‌گیرند.

با این حال، کاربران باید بدانند که امکان دارد در طول ارتقاء نتوانند به حساب‌های خود دسترسی پیدا کنند یا بهتر است تغییراتی در موقعیت‌ها و سفارشات خود اعمال نمایند.

در همین راستا، بایننس از کاربران خود خواسته که برای جلوگیری از تهدیدات و زیان‌های احتمالی در طول ارتقاء سیستم (شامل، ولی نه محدود به لیکوییدیشن‌های اجباری و نوسانات بازار)، قبل از آغاز ارتقاء، اقدامات لازم را برای مدیریت حساب‌های خود انجام دهند.

برای این منظور، کاربران می‌توانند با نزول اهرم، اضافه کردن مارجین و بستن موقعیت‌ها یا سفارشات خود، از تهدیدات احتمالی مانند تسویه اجباری و نوسانات بازار جلوگیری کنند.

بایننس همچنین اشاره کرده که مدت زمان ارتقاء امکان دارد تغییر کند و بر اساس بهترین تخمین‌ها تعیین شده است. پس از اتمام ارتقاء، سرویس ها بایننس به حالت عادی بازخواهد گشت و امکان دارد اطلاعیه‌ای اضافی در این زمینه منتشر نشود.