خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

افزایش تون‌کوین به لطف ایردراپ‌های تلگرامی! نرخ TON تا کجا می‌تواند اوج بگیرد؟


افزایش تون‌کوین به لطف ایردراپ‌های تلگرامی! نرخ TON تا کجا می‌تواند اوج بگیرد؟ | ایران ماین

با نزدیک شدن به ایردراپ‌های تلگرام در ماه اکتبر، نرخ تون‌کوین (TON) امکان دارد با بالا رفتن تقاضا مواجه شود. این رویدادها به سرمایه‌گذاران جدید فرصتی می‌دهند تا وارد بازار شوند و به همین دلیل، احتمال بالا رفتن نرخ تون‌کوین وجود دارد.

ایردراپ‌های اخیر، نظیر نات‌کوین (NOT) و داگز (DOGS)، موجب بالا رفتن تعداد کاربران فعال در پلتفرم تون‌کوین شده‌اند و این روند در ماه اکتبر با چندین ایردراپ جدید ادامه خواهد یافت.

داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که آدرس‌های جدید و فعال در پلتفرم تون در حال بالا رفتن هستند که این موضوع، نوید تقاضای بیشتر برای تون‌کوین را می‌دهد.

بعضی از مهم‌ترین ایردراپ‌های تلگرام، از جمله ایکس امپایر (X Empire)، میجر (Major) و میم‌فای (MemeFi)، در ماه اکتبر راه‌اندازی خواهند شد.

طبق پیش‌بینی رایان لی، بررسی‌کننده ارشد بیت‌گت، این ایردراپ‌ها می‌توانند به ارتقا نرخ تون‌کوین کمک کرده و نرخ این رمز ارز را به ۷ دلار برسانند.

در همین حال، بالا رفتن عرضه ارز پایدار‌ها در پلتفرم تون نیز بیانگر‌ اعتماد بیشتر به این بلاکچین است. اگر این شرایط بدون رخدادهای غیرمنتظره ادامه یابد، تون‌کوین احتمالاً در ماه اکتبر به نرخ‌های بالاتری خواهد رسید.

در صورت بالا رفتن نرخ، ۱۷ میلیون آدرسی که هم‌اکنون ۱۵۱.۸۰ میلیون تون‌کوین را با ضرر نگه داشته‌اند، امکان دارد به سودی بالغ بر ۸۵۰ میلیون دلار برسند. این موضوع می‌تواند باعث ورود سرمایه‌گذاران بیشتری به این بازار شود.

نرخ فعلی تون‌کوین حدود ۵.۷۰ دلار می باشد. این آلت‌کوین قبل از توسعه ۲۳.۲۰ درصدی و رسیدن به ۷ دلار در ماه می، در همین محدوده قرار داشت.

علاوه بر این، شاخص نوسانگر مهیب (AO) با وضعیتی مثبت، بالا رفتن مومنتوم صعودی را نشان می‌دهد.telegram-airdrops-to-boost-toncoin-price

اگر تون‌کوین بتواند از لایه مقاومت ۶.۵۰ دلار عبور کند، نرخ آن امکان دارد به ۷ دلار و حتی به ۸ دلار نزدیک شود. در غیر این صورت، احتمال افت نرخ تا ۴.۸۸ دلار وجود دارد.