خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

افزایش خیره‌کننده ترون در بازار بی‌ثبات کریپتو؛ نرخ TRX به اوج ۳۹ ماهه رسید!


افزایش خیره‌کننده ترون در بازار بی‌ثبات کریپتو؛ نرخ TRX به اوج ۳۹ ماهه رسید! | ایران ماین

رمز ارز TRX، نشان بومی پلتفرم ترون، در هفته‌های اخیر کارایی چشمگیری داشته و نرخ آن در ۱۴ روز گذشته با بیش از ۳۰ درصد توسعه به محدوده ۰.۱۷ دلار رسیده که بالاترین لایه آن در ۳۹ ماه گذشته به شمار می‌رود.big-win-for-tron-investors-as-trx-price-tapped-39-month-high-details

ترون اخیراً با دستیابی به نرخ بازار بیش از ۱۴ میلیارد دلار، به جمع ۱۰ رمز ارز برتر پیوسته است. جایگاه کنونی ترون پیش از این در اختیار نشان تون‌کوین (TON) بود که به دلیل دستگیری پاول دورف، مؤسس و مدیر اجرایی تلگرام، نرخ آن نزول یافته است.

توسعه چشمگیر نرخ TRX سود خوبی برای سرمایه‌گذاران آن به همراه داشته است؛ به‌ طوری که طبق داده‌های پلتفرم اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، ۱۰۰ درصد دارندگان این نشان در حال حاضر در سود هستند.

بیشتر سرمایه‌گذاران این نشان (۶۲ درصد) بیش از یک سال پیش وارد نظام زیستی ترون شده‌اند، در حالی که ۳۳ درصد آن‌ها در ۱۲ ماه گذشته و تنها ۵ درصد آن‌ها در ۳۰ روز اخیر وارد این پلتفرم شده‌اند.

با وجود این توسعه، بعضی شاخص‌ها نشان می‌دهند که نرخ TRX امکان دارد با اصلاح مواجه شود. یکی از این شاخص‌ها، شاخص قدرت نسبی (RSI) است که در حال حاضر نزدیک به منطقه اشباع خرید قرار دارد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، نظام زیستی ترون اخیراً به دلیل راه‌اندازی هزاران میم‌کوین در پلتفرم سان‌پامپ (SunPump) آن، مورد توجه قرار گرفته است.

بزرگ‌ترین میم‌کوین این پلتفرم، سان‌داگ (SUNDOG)، از زمان شروع معاملاتش در ۱۶ آگوست، بیش از ۳۰۰ درصد توسعه داشته و نرخ بازار آن به بیش از ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است.

توسعه اخیر این میم‌کوین توجه بسیاری از فعالان حوزه کریپتو را به خود جلب کرده و بعضی معتقدند که این آغاز یک روند صعودی بزرگ است که طی آن، سان‌داگ امکان دارد به زودی به ۱ دلار برسد.