خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

افزایش سگ کلاهدار در پی سولانا؛ تحلیلگران اهداف جالبی برای WIF پیش‌بینی می‌کنند!


افزایش سگ کلاهدار در پی سولانا؛ تحلیلگران اهداف جالبی برای WIF پیش‌بینی می‌کنند! | ایران ماین

میم‌کوین داگ ویف هت یا سگ کلاهدار (WIF) این هفته با بیش از ۴۰ درصد توسعه، توجه معامله‌گران زیادی را به خود جلب کرده است. این میم‌کوین پلتفرم سولانا، از نقدینگی بالا و جذابیت زیادی برای تازه‌واردان و سرمایه‌گذاران بزرگ برخوردار است.

به دلیل نقدینگی بالا و سهولت در خرید و فروش، نشان WIF به عنوان جایگزین فرعی رمز ارز سولانا (SOL) عمل می‌کند و هر زمان که سولانا توسعه کند، نرخ سگ کلاهدار نیز بالا رفتن می‌یابد.

با توجه به رابطه نزدیک سگ کلاهدار با سولانا، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در بازار WIF صورت خواهد گرفت.

به عنوان مثال، دیوی ساتوشی (Davie Satoshi) پیش‌بینی می‌کند نرخ WIF تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۶ دلار خواهد رسید که تقریباً سه برابر نرخ فعلی آن است.dogwifhat-price-prediction-wif-pumps-30-will-it-hit-5-in-october

همچنین، بررسی‌کننده دیگری به نام شلبی (Shelby) هدف کوتاه‌مدت ۴.۹ دلار را برای WIF در نظر دارد و معتقد است که روند صعودی این رمزارز ادامه خواهد داشت.dogwifhat-price-prediction-wif-pumps-30-will-it-hit-5-in-october

در مجموع، می‌توان گفت که با توجه به توسعه پذیرش پلتفرم سولانا به دلیل کارمزدهای پایین و سرعت بالای تراکنش‌ها، آینده سگ کلاهدار نیز روشن به نظر می‌رسد.