خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

افزایش غیرمنتظره ریف در شرایط نزولی بازار! راز توسعه ۱۰۰ درصدی REEF چیست؟


افزایش غیرمنتظره ریف در شرایط نزولی بازار! راز توسعه ۱۰۰ درصدی REEF چیست؟ | ایران ماین

در میان نوسانات بازار کریپتو، رمز ارز ریف (REEF) توانسته توجه فعالان بازار را به خود جلب کند. طی ۲۴ ساعت گذشته، نرخ ریف با بیش از ۱۵ درصد بالا رفتن به حدود ۰.۱۶۲ دلار رسیده است.

همزمان با این بالا رفتن، نرخ بازار ریف به ۳۵.۵۰ میلیون دلار و مقدار خرید و فروش روزانه آن با ۹ درصد توسعه، به ۲۵.۴۵ میلیون دلار بالا رفته است.

ریف همچنین در بازه زمانی هفتگی موفق به ثبت بالا رفتن بیش از ۱۰۰ درصدی نرخ خود شده است.reef

ریف یک بلاک‌چین لایه ۱ بسیار مقیاس‌پذیر است که با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار بوده و برای امور مالی بدون مرکزیت (DeFi)، نشان‌های غیرقابل تعویض (NFT) و بازی‌ها طراحی شده است.

این پروژه به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های بدون مرکزیت (DApps) خود را به ‌راحتی و بدون نیاز به تغییر در کد پایه، از اتریوم به ریف منتقل کنند.

ریف تراکنش‌های تقریبا فوری و با هزینه پایین را ارائه می‌دهد و از ارتقاء و توسعه قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند. زیرساخت‌های این پلتفرم با قابلیت ارتقای خودکار، از پل‌های نشان بومی، تماس‌های زمان‌بندی شده و حاکمیت درون زنجیره‌ای پشتیبانی می‌کند.

این پلتفرم از الگوریتم اجماع گواه اثبات سهام کاندیدشده (NPoS) برای تضمین ایمنی و قابلیت توسعه با هزینه‌های پایین استفاده می‌کند.

علاوه بر این‌ها، پروژه ریف به تازگی صندوق توسعه‌‌دهنده جدیدی را معرفی کرده که از طریق یک اعتبارسنج جدید که توسط DerekSilva@ پیکربندی و مدیریت شده، تأمین مالی می‌شود.

این صندوق از پروژه‌های مرتبط با استاندارد‌های وام‌دهی، کیف‌پول‌های سخت‌افزاری، زیرساخت‌های نهاد خودگردان بدون مرکزیت (DAO) و ادغام پل‌ها پشتیبانی می‌کند.