خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

افزایش ۱۷۰ درصدی کرو (CARV)؛ ستاره نوظهور دنیای دپین یا پدیده‌ای زودگذر؟


افزایش ۱۷۰ درصدی کرو (CARV)؛ ستاره نوظهور دنیای دپین یا پدیده‌ای زودگذر؟ | ایران ماین

رمز ارز کرو (CARV) که به تازگی در حوزه پلتفرم‌های زیرساخت فیزیکی بدون مرکزیت (DePIN) وارد بازار شده، پس از عرضه و لیست شدن در صرافی‌های بزرگی مانند بای‌بیت (Bybit)، کوکوین (KuCoin)، پولونیکس (Poloniex) و اچ‌تی‌ایکس (HTX)، یک توسعه ۱۷۰ درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس داده‌های بازار، نرخ CARV امروز به اوج ۰.۸۵ دلاری رسیده است.carv-crypto-surges-65-since-launch-what-is-the-reason

نشان CARV که در تاریخ ۱۰ اکتبر به بازار عرضه شد، به سرعت به جمع پروژه‌های در حال توسعه حوزه دپین پیوسته است. هدف اصلی این پروژه‌ها، بدون مرکزیت کردن زیرساخت‌های فیزیکی با استفاده از فناوری بلاکچین است.

کارایی قوی این نشان بیانگر تمایل سرمایه‌گذاران به ابتکار در این بخش و بالا رفتن اعتماد به آینده آن است.

به گفته کارشناسان، نشان CARV هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد؛ زیرا تنها ۱۴ دارنده نشان دارد و ۱۰۰ درصد از عرضه آن در اختیار ۱۰۰ حساب برتر است.

تمرکز بالای این نشان می‌تواند بیانگر پتانسیل توسعه بالای آن باشد، ولی همچنین ریسک‌های زیادی نیز به‌دلیل نوسانات نرخ در صورت فروش توسط این دارندگان، به همراه خواهد داشت.carv-crypto-surges-65-since-launch-what-is-the-reason

با وجود فعالیت بالای معاملاتی پس از لیست شدن این نشان در بازارهای معاملاتی، هنوز مشخص نیست که آیا این لایه از فعالیت پایدار خواهد ماند یا خیر. با نزول هیجان اولیه، مقدار خرید و فروش و نوسانات نرخ امکان دارد به حالت عادی برگردد.

در کل، آینده این رمز ارز به پذیرش کاربران و ادامه علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران به فضای رقابتی دپین بستگی دارد. این موضوع تعیین خواهد کرد که آیا CARV به موفقیت بلندمدت دست خواهد یافت یا تنها یک پدیده زودگذر در دنیای کریپتو خواهد بود.