خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

انباشت ۱۴۰ میلیون ریپل توسط نهنگ‌ها! روند صعودی XRP از سر گرفته می‌شود؟


انباشت ۱۴۰ میلیون ریپل توسط نهنگ‌ها! روند صعودی XRP از سر گرفته می‌شود؟ | ایران ماین

اوایل این ماه، نرخ ریپل (XRP) به‌طور ناگهانی ۱۸ درصد نزول یافت و از تاریخ ۳ اکتبر، بین ۰.۵۲ دلار تا ۰.۵۵ دلار نوسان جانبی داشته است.

در حال حاضر، نهنگ‌های بازار در حال انباشت این نشان هستند که می‌تواند به بالا رفتن نرخ آن کمک کند؛ ولی هنوز مشخص نیست آیا این انباشت برای جلوگیری از افت نرخ به زیر ۰.۵۰ دلار کافی خواهد بود یا خیر.

طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، آدرس‌هایی که بین ۱۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد ریپل دارند، در تاریخ ۱۷ اکتبر ۹.۶۳ میلیارد نشان در اختیار داشتند. این رقم اکنون به ۹.۷۷ میلیارد رسیده که بیانگر انباشت حدود ۱۴۰ میلیون ریپل با نرخ تقریبی ۷۷ میلیون دلار می باشد و از احتمال بالا رفتن نرخ حکایت دارد.

یکی دیگر از عواملی که از پیش‌بینی توسعه نرخ پشتیبانی می‌کند، شاخص فاندینگ ریت (Funding Rate) است. در حال حاضر، فاندینگ ریت ریپل مثبت است که دیدگاه صعودی معامله‌گران را نشان می‌دهد و ادامه آن می‌تواند به افزایش نرخ منجر شود.

در نمودار روزانه، نرخ ریپل بین ۰.۵۲ دلار و ۰.۵۴ دلار نوسان دارد. لایه ۰.۵۲ دلار به‌عنوان یک پشتیبانی قوی عمل می‌کند؛ به همین دلیل، احتمال افت نرخ به زیر ۰.۵۰ دلار کم است. اگر فشار خرید ادامه یابد، امکان دارد نرخ ریپل به ۰.۶۰ دلار برسد. xrp-price-to-evade-fall

در طرف مقابل، از دست رفتن پشتیبانی یاد شده، منجر به نزولی شدن نرخ تا لایه ۰.۴۹ دلار خواهد شد.