خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

اولین بیانیه هریس راجع به کریپتو: سرمایه‌گذاری در رمزارزها را تشویق می‌کنیم!


اولین بیانیه هریس راجع به کریپتو: سرمایه‌گذاری در رمزارزها را تشویق می‌کنیم! | ایران ماین

در بحبوحه مبارزات انتخاباتی در ایالات متحده، کامالا هریس در نخستین بیانیه عمومی خود قول داده که به تشویق سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی و دارایی‌های دیجیتال بپردازد.

او در یک مراسم جمع‌آوری کمک مالی در منهتن گفت:

او همچنین افزود:

از زمانی که هریس به عنوان نامزد اصلی حزب دموکرات انتخاب شده، این نخستین بار است که او راجع به رمزارزها صحبت می‌کند. در مقابل، رقیب جمهوری‌خواه او، یعنی دونالد ترامپ نیز به شدت در تلاش است تا توجه این حوزه را جلب کند.

پیش‌تر و در ماه گذشته نیز، برایان نلسون، مشاور ارشد کمپین هریس، اشاره کرده بود که او در صورت پیروزی، از سیاست‌های رمزارزی پشتیبانی خواهد کرد، ولی همچنین افزود که این حوزه به «مقررات مشخص» نیاز دارد؛ زیرا بعضی از کمپانی‌های آن سقوط کرده‌اند.

بسیاری از چهره‌های حوزه کریپتو، این بیانیه جدید هریس را «اقدام مهم و سازنده»، «عامل حرکت» و «توسعه خوب» توصیف کرده‌اند، در حالی که بعضی معتقدند جمله «از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران محافظت خواهیم کرد» او، می‌تواند معانی زیادی داشته باشد.

رمزارزها امسال به یک موضوع انتخاباتی مهم تبدیل شده‌اند. در همین راستا، بعضی از کمپانی‌های رمزارزی بزرگ، از جمله کوین‌بیس، ریپل و جمینی، نزدیک به ۱۲۰ میلیون دلار برای تاثیرگذاری بر انتخابات ماه نوامبر هزینه کرده‌اند.