خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

اکتبر، ماه سرنوشت‌ساز شیبا! آیا SHIB افزایش خیره‌کننده خود را تکرار خواهد کرد؟


اکتبر، ماه سرنوشت‌ساز شیبا! آیا SHIB افزایش خیره‌کننده خود را تکرار خواهد کرد؟ | ایران ماین

نرخ شیبا اینو (SHIB) در خرید و فروش روز دوشنبه بیش از ۸ درصد نزول یافت. این افت شدید به دلیل سقوط نرخ بیت‌کوین (BTC) به زیر ۶۵ هزار دلار و نزول ۳ درصدی آن در طول روز بود.

با وجود این افت، تحلیلگران کریپتورنک (Cryptorank) پیش‌بینی می‌کنند که شیبا اینو در ماه اکتبر بهبودی طولانی‌مدت داشته باشد و به‌طور متوسط بهره‌وری ۲۸۳ درصدی را تجربه کند.shiba-inu-price-historical-triple-digit-surge-this-october-

با این حال، علی‌رغم اینکه سه‌ماهه چهارم سال برای یک روند صعودی امیدوارکننده به نظر می‌رسد، دستیابی به سودهای کلان امکان دارد بیش از حد خوش‌بینانه باشد؛ زیرا توسعه فوق‌العاده نرخ شیبا در سال ۲۰۲۱ قابل تکرار نیست.

علاوه بر این، با نزول علاقه به میم‌کوین‌ها و بالا رفتن رقابت در این بخش، توجه سرمایه‌گذاران به شیبا اینو کمتر شده است. با این حال، ۶۱ درصد از عرضه SHIB در اختیار نهنگ‌ها است و این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بزرگ همچنان در حال حفظ دارایی‌های خود هستند.

همچنین، عرضه شیبا اینو در بازارهای معاملاتی در سال کنونی به‌طور قابل‌توجهی نزول یافته و اکنون به ۱۴۴.۴ تریلیون رسیده است، که این امر نیز از نزول حجم فروش و احتمال بازیابی نرخ حکایت دارد.

نرخ شیبا اینو با کاهشی ۱۸ درصدی از آخر هفته گذشته، از ۰.۰۰۰۰۲۱۷ به ۰.۰۰۰۰۱۷۸ دلار نزول یافته است. اگر حجم فروش ادامه یابد، نرخ شیبا امکان دارد ۹ درصد دیگر نزول پیدا کرده و به پشتیبانی ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار برسد.

رسیدن نرخ به این لایه می‌تواند باعث تکمیل الگوی سر و شانه معکوس در نمودار روزانه و بازیابی حرکت صعودی شود.shiba-inu-price-historical-triple-digit-surge-this-october-

در صورت تکمیل موفقیت‌آمیز این طرح، نرخ شیبا می‌تواند تا مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار بالا رفتن یابد، ولی از دست رفتن پشتیبانی ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار سناریوی صعودی را باطل خواهد کرد.