خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

اینترنت کامپیوتر بیش از ۱۴ درصد صعود کرد! چقدر دیگر احتمال بالا رفتن وجود دارد؟


اینترنت کامپیوتر بیش از ۱۴ درصد صعود کرد! چقدر دیگر احتمال بالا رفتن وجود دارد؟ | ایران ماین

رمزارز اینترنت کامپیوتر (ICP) با بالا رفتن نرخ قابل توجهی در بازار کریپتو مواجه شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، اینترنت کامپیوتر موفق شده با بیش از ۱۴ درصد بالا رفتن نرخ، به بالاترین لایه روزانه ۹.۰۸ دلار برسد.

با این حال، در زمان نگارش این خبر، نرخ کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۸.۴۹ دلار قرار دارد. همراه با این بالا رفتن نرخ، مقدار خرید و فروش روزانه نیز، بیش از ۱۷۷ درصد توسعه کرده و به ۱۶۹.۳۲ میلیون دلار رسیده است که بیانگر بالا رفتن مشارکت سرمایه‌گذاران و معامله‌گران است.

در این میان، تحلیل‌ تکنیکال اینترنت کامپیوتر احتمال یک توسعه ۲۵ درصدی دیگر را نشان می‎‌دهد؛ ولی باید توجه کرد که این توسعه بستگی به عبور از مقاومت ۸.۹ دلاری دارد.

اگر اینترنت کامپیوتر بتواند یک کندل روزانه بالای ۹ دلار ببندد، احتمال دارد نرخ آن به ۱۱ دلار برسد که به معنای بالا رفتن ۲۵ درصدی است.breakout-alert-internet-computer-icp-price-jumps-14-eyes-on-11-target

در حال حاضر، اینترنت کامپیوتر زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA) معامله می‌شود. با اینکه حرکت نرخ اینترنت کامپیوتر زیر میانگین متحرک بیانگر بعضی موانع در بازار است، ولی این نشان همچنان در یک روند صعودی قرار دارد.

قابل توجه است که این دومین بار از آگوست ۲۰۲۴ است که اینترنت کامپیوتر به مقاومت ۸.۹ دلار می‌رسد. دفعه قبلی که نرخ به این لایه رسید، تحت حجم فروش شدید قرار گرفت و تقریباً ۲۰ درصد نزول یافت.

ولی این بار مشارکت و احساسات سرمایه‌گذاران تغییر کرده است که می‌تواند احتمال عبور از این لایه مقاومتی را بالا رفتن دهد.

علاوه بر این، داده‌های درون‌زنجیره‌ای نیز به نفع این رمز ارز است. در حال حاضر، نسبت لانگ/شورت (Long/Short) حدود ۱.۰۱۹ است که بیانگر احساسات صعودی بازار است.

همچنین سود باز قراردادهای اینترنت کامپیوتر ۲۱ درصد بالا رفته که بیانگر بالا رفتن موقعیت‌های لانگ در بازار است.