خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بالا رفتن جذابیت بیبی‌دوج در بازار! علت جهش ۱۳۳۰ درصدی خرید و فروش BabyDoge چیست؟


بالا رفتن جذابیت بیبی‌دوج در بازار! علت جهش ۱۳۳۰ درصدی خرید و فروش BabyDoge چیست؟ | ایران ماین

میم‌کوین محبوب بیبی‌دوج کوین (BabyDoge) طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد یک توسعه چشمگیر ۱۳۳۰ درصدی در مقدار خرید و فروش خود بوده است. طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، مقدار خرید و فروش روزانه این نشان به بیش از ۲۲۰ میلیون دلار رسیده است.

بالا رفتن مقدار خرید و فروش این میم‌کوین با توسعه قابل‌توجه نرخ بیبی‌دوج کوین در همین بازه زمانی همراه بوده است.

نرخ این نشان در حال حاضر با افزایشی ۱۵.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۸۳۱ دلار رسیده و میزان بالا رفتن نرخ آن طی هفته گذشته نزدیک به ۱۰۰ درصد بوده است.babydogecoin-babydoge-skyrockets-1000-in-volume-amid-price-jump-

این جهش چشمگیر در نرخ و مقدار خرید و فروش همزمان با لیست شدن بیبی‌دوج کوین در بایننس اتفاق افتاده است.

بایننس در جدیدترین به‌روزرسانی خود اعلام کرد که بیبی‌دوج کوین را در پلتفرم‌های مختلفی از جمله سیمپل ارن (Binance Simple Earn)، کانورت (Binance Convert)، مارجین (Binance Margin) و اتو اینوست (Binance Auto-Invest) خود لیست کرده است.

از تاریخ ۱۶ سپتامبر، کاربران می‌توانند از بیبی‌دوج کوین در پلتفرم سیمپل ارن بایننس استفاده کنند و از ۱۷ سپتامبر نیز، با استفاده از گزینه‌های پرداخت خدمت اتو اینوست این صرافی، این نشان را خریداری کنند.

همچنین، خدمت مارجین بایننس نیز بیبی‌دوج کوین را به عنوان یک دارایی جدید جهت ضمانت‌گذاری در اختیار کاربران قرار داده است.

از طرفی، بازار آینده بایننس نیز از ۱۶ سپتامبر، قرارداد آتی دائمی BABYDOGEUSDT را با اهرم تا ۷۵ برابر راه‌اندازی کرده است.