خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بالا رفتن نرخ همستر در ۲۴ ساعت گذشته! آیا رشدی مشابه نات‌کوین در راه است؟


بالا رفتن نرخ همستر در ۲۴ ساعت گذشته! آیا رشدی مشابه نات‌کوین در راه است؟ | ایران ماین

رمز ارز همستر‌ کامبت (HMSTR) از ۲۸ سپتامبر تا کنون ۳۰.۷ درصد نزولی شدن نرخ داشته و در ۴۸ ساعت گذشته، بالای لایه حمایتی ۰.۰۰۴ دلار تثبیت شده است.

با این حال، مقدار خرید و فروش آن در روز گذشته کمتر از میانگین بود که بیانگر عدم قدرت کافی برای بهبود نرخ است.

روز پنج‌شنبه، با افت نرخ به زیر لایه ۰.۰۰۴۶ دلار، ساختار بازار در چارت یک ساعته به سمت نزولی تغییر کرد. همچنین، روند کلی هفته گذشته نیز نزولی بود.

اندیکاتور حجم تعادلی (OBV) نتوانست به لایه بالاتری دست یابد که نشانه‌ای از عدم وجود قدرت صعودی است. اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز طی دو روز گذشته در نزدیکی لایه ۵۰ در نوسان بوده که از عدم توانایی تصمیم‌گیری در بازار حکایت دارد.

اگر بیت‌کوین بتواند از لایه حمایتی ۶۰ هزار دلاری بازگردد، امکان دارد نرخ آلتکوین‌ها از جمله همستر نیز ارتقا شود و خریداران بیشتری به بازار ورود کنند. در صورت عبور نرخ HMSTR از ۰.۰۰۴۹ دلار، فرصت خرید با هدف رسیدن به سطوح بالاتر ایجاد می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ همستر پس از برخورد به لایه حمایتی ۰.۰۰۴۵ دلار، بیش از ۶ درصد توسعه کرده و سود باز خرید و فروش آتی این نشان نیز ۸.۹۱ درصد بالا رفته است. از طرفی شاخص فاندینگ ریت همچنان مثبت باقی مانده و بیانگر انتظار بازار برای روند صعودی است.

با این حال، اندیکاتور دلتای تجمعی (CVD) نشان می‌دهد که حجم خرید در حال نزول است و احتمالاً نرخ HMSTR در چند روز آینده بین ۰.۰۰۴۵ تا ۰.۰۰۴۹۴ دلار در نوسان خواهد بود.

در همین حال، یکی از تحلیلگران کریپتو به نام کریپتو هانتر (Crypto Hunter)، احتمال بهبود نرخ مشابه نات‌کوین را برای همستر کامبت مطرح کرده است. نرخ نشان NOT پس از ایردراپ نات‌کوین در اوایل سال کنونی ۸۰ درصد افت کرد، ولی در ادامه ۵ برابر گردید.

نمودار به اشتراک‌گذاشته‌ شده توسط وی بیانگر شباهت‌هایی در حرکات قیمتی هر دو نشان HMSTR و NOT پس از ایردراپ‌ آن‌ها است. کریپتو هانتر معتقد است که همستر کامبت پتانسیل توسعه بالایی دارد و می‌تواند از مرز ۰.۰۱ دلار عبور کند.hamster-kombat-down-30-7-in-a-week-is-there-hope-for-a-recovery