خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بالا رفتن پیش‌فروش نشان بیت‌نانس! سود این سرمایه‌گذاری چقدر است؟


بالا رفتن پیش‌فروش نشان بیت‌نانس! سود این سرمایه‌گذاری چقدر است؟ | ایران ماین

نشان بیت‌نانس (BTN) همزمان با بالا رفتن نرخ بیت‌کوین دوباره مورد توجه قرار گرفته است. نرخ بیت‌کوین طی هفته گذشته از محدوده ۴۹ هزار دلار به ۶۲ هزار دلار رسید و اکنون در حال تثبیت در محدوده ۶۰ تا ۶۱ هزار دلاری است.

در طول چرخه نزولی اخیر، به دلیل ناآرامی‌های سیاسی، تراکنش‌های کمی برای پیش‌فروش این نشان ثبت شده بود، ولی با بالا رفتن نرخ بیت‌کوین، فروش بیت‌نانس نیز دوباره بالا رفته است.

قابل توجه است که پیش‌فروش نشان بیت‌نانس، بر بستر پلتفرم BEP-۲۰ زنجیره بایننس انجام می‌شود و هنوز ۱۲۹ روز تا پایان زمان دارد. در حال حاضر، BTN با نرخ ۰.۳۵۷ دلار برای هر نشان فروخته می‌شود و سرمایه‌گذاران به ازای هر ۱ دلار سرمایه‌گذاری، ۲.۸ نشان دریافت می‌کنند.

تاکنون بیش از ۵۱,۰۰۰ نشان بیت‌نانس از عرضه کل ۱۰.۵ میلیون نشان BTN خریداری شده است. هرچند، تنها ۵.۶ میلیون نشان در نرخ‌های پیش‌فروش عرضه خواهد شد. طبق جزئیات وایت‌پیپر، نرخ بیت‌نانس در زمان لیست شدن در بازارهای معاملاتی ۳۰ درصد بالاتر از نرخ فعلی خود خواهد بود.

به عبارتی این سرمایه‌گذاری در کمتر از ۴ ماه دیگر، ۳۰ درصد سود خواهد داشت. با این حال، اگر نشان در روز لیست شدن، محبوبیت پیدا کند، این بالا رفتن نرخ امکان دارد به ۱۰ برابر برسد.

نشان بیت‌نانس به دلیل عضویت در زنجیره بایننس، کارمزدهای معاملاتی کمتری خواهد داشت و به ‌راحتی موجود معامله‌گران خواهد بود. علاوه بر این، نشان بیت‌نانس به صورت ضدتورمی طراحی شده است و به سرمایه‌گذاران یاری میدهد که نرخ سرمایه خود را در برابر تورم جهانی حفظ کنند.

با توجه به اینکه اخیراً پیش‌فروش نشان ۱۰۰ درصد بالا رفتن داشته است، نشانه‌هایی از فعال شدن دوباره سرمایه‌گذاران در بازار رمزارزها و تمایل به عرضه اولیه نشان‌ها (ICO) مشاهده می‌شود.