خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بایننس ۳ میم‌کوین جدید را لیست می‌کند! کدام نشان‌ها در حال انفجارند؟


بایننس ۳ میم‌کوین جدید را لیست می‌کند! کدام نشان‌ها در حال انفجارند؟ | ایران ماین

صرافی بایننس در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که سه میم‌کوین جدید، شامل نیرو اتریوم (NEIRO)، توربو (TURBO) و بیبی دوج‌کوین (BabyDoge) را به لیست رمزارزهای خود اضافه خواهد کرد. این خبر توجه زیادی را به خود جلب کرده و باعث توسعه قابل‌توجه نرخ این سه میم‌کوین شده است.

بر اساس اطلاعیه بایننس، خرید و فروش جفت‌ ارزهای NEIRO/USDT، TURBO/USDT و ۱۰۰۰۰۰BABYDOGE/USDT از امروز، ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۴ در این صرافی آغاز خواهد شد.

نیرو اتریوم، که به عنوان خواهر کوچک دوج‌کوین شناخته می‌شود و بر روی بلاکچین اتریوم عرضه شده، پس از اعلام این خبر از سوی بایننس، ۱۸ درصد بالا رفتن نرخ را تجربه کرد و به ۰.۱۵ دلار رسید. ولی پس از آن، این میم‌کوین با نزولی شدن نرخ بیش از ۱۵ درصدی روبرو شد.

توربو، که توسط هوش مصنوعی طراحی شده، پس از عرضه این اطلاعیه، بیش از ۱۸ درصد توسعه داشته و در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰.۰۰۴۷ دلار معامله می‌شود.

نرخ بیبی دوج‌کوین نیز بیشترین توسعه را داشته و با بیش از ۵۷ درصد بالا رفتن، به بالاترین لایه روزانه ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۷ دلار رسیده و همچنان به توسعه خود ادامه می‌دهد.binance-will-list-meme-coins-price-explode-

لازم به ذکر است، بایننس از کاربران خواسته که قبل از سرمایه‌گذاری در این میم‌کوین‌ها، مطالعات کافی انجام دهند و مدیریت ریسک را در نظر بگیرند.

به گفته بایننس، این نشان‌ها جدید هستند و امکان دارد نوسانات قیمتی بیشتری نسبت به نشان‌های دیگر داشته باشند. بایننس همچنین برای این نشان‌ها تگ سید (seed tag) تعیین کرده که بیانگر نوسانات بیشتر و ریسک بالاتر آنها است.

علاوه بر این، کاربران برای معامله این نشان‌ها باید هر ۹۰ روز یک‌بار آزمونی را بگذرانند تا از آگاهی آنها از تهدیدات مرتبط اطمینان حاصل شود.

بایننس همچنین ویژگی‌هایی مانند ربات‌های معاملاتی و خرید و فروش کپی اسپات را برای این نشان‌ها فعال کرده که ظرف ۲۴ ساعت پس از لیست شدن آنها موجود خواهد بود.