خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

برداشت سنگین ۶۰ میلیونی چین‌لینک از بازارهای معاملاتی! جهش نرخ LINK نزدیک است؟


برداشت سنگین ۶۰ میلیونی چین‌لینک از بازارهای معاملاتی! جهش نرخ LINK نزدیک است؟ | ایران ماین

بر اساس داده‌های جدید منتشرشده، در هفته گذشته، بیش از ۶۰ میلیون دلار چین‌لینک (LINK) از بازارهای معاملاتی خارج شده است. این میزان برداشت بالا بیانگر بالا رفتن اعتماد سرمایه‌گذاران به این رمزارز است و بسیاری از آن‌ها ترجیح می‌دهند دارایی‌های خود را در کیف‌پول‌های خصوصی نگهداری کنند.

نرخ چین‌لینک به تازگی نشانه‌هایی از تطبیق‌پذیری را از خود نشان داده و این روند می‌تواند زمینه‌ساز بالا رفتن بیشتر نرخ در روزهای آینده باشد.

داده‌ها نشان می‌دهند که بازار بین تاریخ‌های ۵ تا ۹ سپتامبر شاهد بالا رفتن موقت ارسال چین‌لینک به بازارهای معاملاتی بود، که همزمان با نزولی شدن نرخ از نزدیک به ۱۱ دلار به ۹.۲۰ دلار رخ داد.

با این حال، از تاریخ ۱۰ سپتامبر به بعد، بیش از شش میلیون نشان چین‌لینک به نرخ بیش از ۶۰ میلیون دلار از بازارهای معاملاتی برداشت شده است. این حرکت معمولاً بیانگر احساسات صعودی در بازار است؛ زیرا نزول حجم فروش در بازارهای معاملاتی می‌تواند به بالا رفتن نرخ کمک کند.

در حال حاضر، نرخ چین‌لینک ۱۰.۶۰ دلار می باشد و اگر این روند ادامه یابد، امکان دارد این رمزارز دوباره لایه ۱۲ دلار را آزمایش کند و حتی از آن عبور کند.

در این میان، شاخص گاوی و خرسی (Bulls and Bears) نیز بیانگر خوش‌بینی در بازار است؛ زیرا حجم خرید گاوهای چین‌لینک بیشتر از حجم فروش خرس‌ها بوده است.

همچنین، شاخص پارابولیک سار (SAR) در نمودار روزانه، زیر نرخ چین‌لینک قرار دارد و یک سیگنال صعودی را نشان می‌دهد. در چنین شرایطی، نرخ چین‌لینک می‌تواند با یک توسعه ۲۶ درصدی به ۱۳.۳۸ دلار برسد.million-chainlink-moved-off-exchanges

با این حال، اگر چین‌لینک نتواند از مقاومت ۱۱.۱۱ دلار عبور کند، نرخ آن امکان دارد به ۹.۲۲ دلار نزول یابد.