خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بررسی نوسانات نرخ پاپ‌کت؛ الآن وقت خرید POPCAT است یا زمان دوری از بازار؟


بررسی نوسانات نرخ پاپ‌کت؛ الآن وقت خرید POPCAT است یا زمان دوری از بازار؟ | ایران ماین

تحلیل نمودار نرخ پاپ‌کت (POPCAT) نشان می‌دهد که این میم‌کوین مبتنی بر سولانا پس از توسعه قابل‌توجه خود در هفته گذشته، اکنون نشانه‌هایی از اصلاح را بروز می‌دهد. به نظر می‌رسد با این حال، احساس کلی در مورد نرخ پاپ‌کت همچنان صعودی است.

داده‌ها نشان می‌دهند که یک نهنگ باهوش در ۲۰ ساعت گذشته، ۲.۶۶ میلیون نشان پاپ‌کت را به نرخ ۳.۶۱ میلیون دلار فروخته است. با این حال، پس از این فروش، این سرمایه‌گذار همچنان ۳.۴۵ میلیون نشان پاپ‌کت به نرخ ۴.۴۸ میلیون دلار در اختیار دارد و سودی معادل ۳.۹۶ میلیون دلار کسب کرده است.

پس از فروش نهنگ مذکور، نرخ پاپ‌کت به طور قابل‌توجهی نزول یافته، ولی این رمز ارز هنوز توانسته است ۱۸.۱۲ درصد از بالا رفتن نرخ خود طی هفته گذشته را ثابت نگه دارد.

همچنین، نرخ پاپ‌کت در ماه گذشته ۱۳۷ درصد توسعه داشته و به بالاترین رکورد تاریخی خود، یعنی ۱.۴۸ دلار رسیده است. از سوی دیگر، پاپ‌کت از کمترین نرخ تاریخی خود در ۰.۰۰۳۸۳ دلار در ۴ ژانویه ۲۰۲۴، بیش از ۳۰,۸۰۰ درصد بالا رفته است.

این رالی چشمگیر باعث شده که یک نهنگ در کمتر از یک ماه، ۴.۳۶ میلیون دلار از پاپ‌کت سود کسب کند.

در حال حاضر، نرخ پاپ‌کت با ۱۳.۹۶ درصد نزول در ۲۴ ساعت گذشته به محدوده ۱.۲۳ دلار رسیده است. در شرایط فعلی، مقاومت قوی پیش روی پاپ‌کت ۱.۴۸ دلار و لایه حمایتی آن ۱.۱۸ دلار می باشد.

اگر وضعیت بازار بهبود یابد، نرخ این نشان امکان دارد به بالای ۱.۵ دلار برسد. ولی اگر روند نزولی ادامه یابد، احتمال افت نرخ به سمت سطوح حمایتی وجود خواهد داشت.popcat-price-prediction-can-popcat-rebound-after-20-price-plunge

در این میان، در نمودار ۴ ساعته، قرار داشتن شاخص نوسانگر مهیب (AO) در لایه ۰.۰۹۹، بیانگر یک حرکت مثبت جزئی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم در لایه ۴۸ قرار دارد که بیانگر احساسات خنثی در بازار است.