خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بریک‌اوت سولانا از نقطه مقاومت اصلی! آیا روند صعودی ادامه‌دار است؟


بریک‌اوت سولانا از نقطه مقاومت اصلی! آیا روند صعودی ادامه‌دار است؟ | ایران ماین

سولانا (SOL) که پنجمین رمز ارز بزرگ جهان از نظر نرخ بازار است، پس از یک بریک‌اوت بزرگ، آماده بالا رفتن قابل‌توجه نرخ در روزهای آینده است.

این رمز ارز بعد از دو هفته تقلا با لایه مقاومت ۱۳۸ دلار، روز گذشته این لایه را با یک کندل صعودی قوی در تایم‌فریم روزانه شکست. solana-hit-major-breakout-eyes-on-20-price-rally

کارشناسان بر این باورند که سولانا علی‌رغم معامله زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰، همچنان نشانه‌های صعودی دارد.

بر اساس تاریخچه قیمتی، بسته شدن کندل روزانه بالاتر از ۱۳۸ دلار، می‌تواند نرخ را تا ۲۰ درصد بالا رفتن دهد و به ۱۶۳ دلار برساند. اگر احساسات صعودی ادامه یابد، امکان دارد نرخ تا ۱۸۵ دلار نیز بالا رفتن یابد.

قابل توجه است که شاخص‌های درون‌زنجیره‌ای نیز از چشم‌انداز صعودی سولانا پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر، نسبت لانگ/شورت در حدود ۱.۰۴۵۴ است که بیانگر احساسات مثبت معامله‌گران است.

از طرفی، ۵۱.۱۱ درصد از معامله‌گران بزرگ سولانا، موقعیت‌های لانگ و ۴۸.۸۹ درصد از این معامله‌گران، موقعیت‌های شورت دارند. همچنین، سود باز قراردادهای آتی سولانا طی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۵ درصد بالا رفته است.

این بالا رفتن نشان می‌دهد که معامله‌گران بیشتر بر روی موقعیت‌های لانگ شرط‌بندی کرده‌اند. بالا رفتن سود باز و نسبت لانگ/شورت بالاتر از ۱ معمولاً به عنوان نشانه‌ای از افزایش بازار تلقی می‌شود.

علاوه بر این، فاندینگ ریت وزنی بر اساس سود باز، مثبت ۰.۰۰۲۴ درصد است که بیانگر چشم‌انداز صعودی سولانا است.

در ۲۴ ساعت گذشته سولانا با بیش از ۴ درصد بالا رفتن به بالاترین لایه روزانه ۱۳۹.۸۳ دلار رسید. با این حال، اکنون نرخ کمی عقب‌نشینی کرده و با ۲.۷۵ درصد بالا رفتن، نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۱۳۸ دلار معامله می‌شود.

همزمان با این بالا رفتن نرخ، مقدار خرید و فروش ۲۴ ساعته نیز به میزان قابل توجه ۳۰.۴۷ درصد بالا رفته و به ۱.۷۱۰ میلیارد دلار رسیده است.