خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بنیان‌گذار سولانا فاش کرد: راز موفقیت میم‌کوین‌ها و آینده درخشان آنها!


بنیان‌گذار سولانا فاش کرد: راز موفقیت میم‌کوین‌ها و آینده درخشان آنها! | ایران ماین

اخیراً گفت‌وگویی جالب بین کریس برنیسک، یکی از کارشناسان برجسته، و آناتولی یاکووِنکو، یکی از بنیان‌گذاران سولانا (SOL)، انجام شده است. موضوع بحث این دو، حوزه میم‌کوین‌ها بوده که توجه بسیاری از فعالان بازار را به خود جلب کرده و در پذیرش و شناخته شدن سولانا نقش زیادی داشته است.

در این گفت‌وگو، برنیسک بیان کرد که روند توسعه میم‌کوین‌ها نشان می‌دهد که آنها در آینده فراتر از حد انتظار توسعه خواهند کرد. او توضیح داد که همان‌طور که بعضی مجموعه‌های ان‌اف‌تی (NFT) سه سال پیش توانستند به موفقیت دست یابند، میم‌کوین‌ها نیز کارایی موفقی خواهند داشت و حتی از بخش‌های دیگر پیشی خواهند گرفت.

به گفته او، بعضی از این نشان‌ها به‌جای میم‌کوین، به عنوان «کالچرکوین- Culture Coin» یا کوین‌های دارای نرخ فرهنگی، شناخته می‌شوند.

در پاسخ، یاکووِنکو نظری جالب و غیرمنتظره ارائه داد. او گفت که به نظرش، چرخه‌های گذشته بازار رمز ارز نیز ۹۰ درصد ناشی از میم بوده و تنها ۱۰ درصد از محصولات واقعی نشأت گرفته‌ است.

به اعتقاد او، انرژی‌ای که پیش‌تر در چرخه‌هایی مانند تابستان دیفای (DeFi) در سال ۲۰۲۱ موجب توسعه بازار می‌شد، اکنون کاملاً جذب کردن میم‌کوین‌ها شده است. او افزود که هر محصول برای توسعه، اکنون باید نرخ خود را به‌طور کامل نشان دهد که این موضوع به نفع حوزه کریپتو خواهد بود.

با وجود اینکه میم‌کوین‌ها موضوع اصلی گفت‌وگوهای زیادی هستند، نرخ بازار این بخش تنها کمی بیش از ۵۰ میلیارد دلار می باشد. این در حالی است که کل بازار رمزارزها بیش از ۲.۲۱ تریلیون دلار نرخ دارد. لذا، امکان دارد آنچه که اکنون شاهد آن هستیم، تنها سرآغازی بر توسعه میم‌کوین‌ها باشد.