خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بیت‌کوین در آستانه شکست تاریخی است؟


بیت‌کوین در آستانه شکست تاریخی است؟ | ایران ماین

به گزارش ایران ماین،در حال حاضر بیت‌کوین هیچ حرکتی از خود نشان نمی‌دهد و حرکت جانبی آن ادامه دارد.

اقتصاد نیوز در خبری نوشت:  او تجزیه و تحلیل دقیقی از وضعیت فعلی بازار به اشتراک گذاشت و پیش‌بینی نرخ کلان بیت‌کوین را ارائه کرد. این بررسی‌کننده توضیح داد مرحله تثبیت در فازهای بازار صعودی تابستانی از نظر تاریخی حدود ۱۰ روز آخر ماه اکتبر به پایان می‌رسد و همچنین معتقد است مرحله‌ای که در آن بیت‌کوین شاهد افت نرخ مکرر شده، امکان دارد در همین بازه زمانی در سال ۲۰۲۴ به پایان برسد.

به گفته وی، اگر تاریخ تکرار شود و بیت‌کوین همان طرح را دنبال کند، امکان دارد بازار شاهد شروع نرخ باشد. این بررسی‌کننده پیش‌بینی کرد نرخ بیت‌کوین امکان دارد در ۲ تا سه هفته آینده به بالاترین حد تاریخی خود (ATH) برسد.

بر اساس پیش‌بینی او، نمودار بیت‌کوین آماده است تا این روند صعودی بالقوه را مشخص کند. بالاترین نرخ فعلی بیت‌کوین حدود ۷۳ هزار و ۷۸۰ دلار می باشد. این سکه در ماه مارس سال کنونی پس از راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین در ماه ژانویه به این نقطه عطف دست یافت. اکنون وی منتظر بالاترین نرخ جدید تا پایان اکتبر یا آغاز نوامبر است.

تجزیه و تحلیل این بررسی‌کننده بیان کرد مرحله کنونی به زودی به پایان می‌رسد و اوج‌های جدیدی برای بیت‌کوین نمایان خواهد شد.

مجموع نرخ بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۱۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۷۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۶.۶۱ درصد کل بازار رمزارزها در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۳ درصد نزول روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵.۷۴ میلیارد دلار می باشد که ۲.۹۳ درصد نزول داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۶۵ میلیارد دلار می باشد که ۵.۵۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار رمزارزها بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۰.۱۹ میلیارد دلار می باشد که ۹۱.۵۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار رمزارزها را تشکیل می‌دهد.

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر نرخ بازار است.