خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

تاریخ توزیع ایردراپ X Empire مشخص شد! کاربران چه کار باید بکنند؟


تاریخ توزیع ایردراپ X Empire مشخص شد! کاربران چه کار باید بکنند؟ | ایران ماین

بازی محبوب تلگرامی ایکس امپایر (X Empire)، که با استقبال فراوان کاربران همراه بود، در تاریخ ۹ مهر ماه فاز ماینینگ خود را به پایان رساند و در ادامه مرحله‌ای به نام چیل (Chill) را آغاز کرد که به عنوان فاصله‌ای تا ایردراپ در نظر گرفته شده است.

تیم توسعه‌دهنده بازی ایکس‌امپایر در آخرین اعلامیه خود عنوان کرد که مرحله چیل در تاریخ ۲۶ مهر ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران به پایان خواهد رسید.

در بازه زمانی محدود باقی‌مانده، کاربران فرصت دارند تا مجموعه خود را در بازی ارتقا دهند. همچنین از کاربران درخواست شده که پیش از پایان این مرحله، کیف پول‌های خود را به بخش ایردراپ متصل کنند.

لازم به ذکر است که امکان مطالبه نشان‌ها (Claim) یک روز پس از پایان مرحله چیل فعال خواهد شد.

در ادامه، تیم توسعه‌دهنده بازی، تاریخ توزیع ایردراپ نشان‌های X را ۳ آبان اعلام کرد. این رویداد به عنوان یک مرحله مهم در توسعه پروژه تلقی می‌شود و از کاربران خواسته شده است که برای این تاریخ آماده باشند.

این ایردراپ به کاربران امکان می‌دهد که نشان‌های خود را به کیف پول‌های شخصی منتقل و سپس در صرافی‌های رمز ارز اقدام به فروش آنها کنند.

تیم توسعه‌دهنده مجدداً تأکید کرده است که کاربران باید از پیش، کیف پول‌های خود را برای دریافت نشان‌ها آماده کرده باشند و همچنین هنگام جابه‌جایی آنها، کارمزد تراکنش‌ را در نظر بگیرند.