خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

تحلیلگران در انتظار توسعه ای‌تی‌اف‌سواپ؛ پیش‌بینی عملکردی بهتر از شیبا اینو و همستر کامبت!


تحلیلگران در انتظار توسعه ای‌تی‌اف‌سواپ؛ پیش‌بینی عملکردی بهتر از شیبا اینو و همستر کامبت! | ایران ماین

بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که ماه اکتبر برای ارزهای دیجیتال ماه خوبی باشد و بازار به تدریج از افت ماه آگوست بهبود ‌یابد.

یکی از نشان‌هایی که تحلیلگران به آن توجه زیادی دارند، ای‌تی‌اف‌سواپ (ETFS) است که انتظار می‌رود کارایی بهتری نسبت به دارایی‌هایی مانند شیبا اینو (SHIB) و همستر کامبت (HMSTR) داشته باشد.

ای‌تی‌اف‌سواپ یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین برای معامله صندوق‌های ETF توکنیزه شده است که به کاربران امکان می‌دهد در دارایی‌های مختلف از جمله ارزهای دیجیتال، سهام، اوراق قرضه و فلزات ارزشمند سرمایه‌گذاری کنند.

برخلاف صندوق‌های ETF سنتی، صندوق‌های ETF توکنیزه شده در ای‌تی‌اف‌سواپ قابل تبدیل به ارزهای دیجیتال دیگر هستند و به صورت بدون مرکزیت از طریق قراردادهای هوشمند معامله می‌شوند.

همچنین این پلتفرم ابزارهای معاملاتی پیشرفته با کمک هوش مصنوعی ارائه می‌دهد که به کاربران یاری میدهد تصمیمات بهتری بگیرند و ریسک‌های خود را نزول دهند.

نشان بومی ای‌تی‌اف‌سواپ یعنی ETFS، علاوه بر نقش کاربردی و حاکمیتی، به کاربران اجازه دسترسی به تمام امکانات پلتفرم را می‌دهد. این نشان در حال حاضر با نرخ پایین ۰.۰۳۸۴۶ دلار عرضه می‌شود که فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاران هوشمند است.

علاوه بر این، تحلیل‌ها نشان می‌دهد که میم‌کوین شیبا اینو پس از شکستن یک الگوی مثلث ۷۵ روزه امکان دارد در ماه‌های آینده توسعه کند. با این حال، نزول شدید تعداد آدرس‌های فعال و توسعه پلتفرم در ماه سپتامبر بیانگر نزول تقاضا و حجم فروش کوتاه‌مدت است.

در همین حال، بازی همستر کامبت که در سپتامبر ۲۰۲۴ با هیجان زیادی شروع به کار کرد، انتظارات کاربران را برآورده نکرده و نرخ نشان آن با افت ۳۸ درصدی مواجه شده است.

با این وجود، کارشناسان همچنان به بهبود احتمالی این نشان امیدوار هستند. همستر کامبت در حال حاضر با بیش از ۶.۵ درصد بالا رفتن نرخ روزانه، در محدوده ۰.۰۰۴۹۵۷ دلار معامله می‌شود و در رتبه ۱۵۹ برترین ارزهای دیجیتال از نظر نرخ بازار قرار دارد.