خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

تحلیل تکنیکال بانک؛ هدف بعدی نرخ BONK بعد از توسعه ۵۰ درصدی چیست؟


تحلیل تکنیکال بانک؛ هدف بعدی نرخ BONK بعد از توسعه ۵۰ درصدی چیست؟ | ایران ماین

نرخ میم‌کوین محبوب بانک (BONK) پس از بالا رفتن ۵۰ درصدی در یک هفته، اکنون تحت فشار قرار گرفته است. این بالا رفتن نرخ باعث سودآوری بسیاری از دارندگان شده و در این میان، بعضی از نشانه‌ها از یک اصلاح قیمتی قریب‌الوقوع خبر می‌دهند.

در صورت نزول فشار خرید، این رمزارز امکان دارد با یک افت ۴۰ درصدی مواجه شود.

تحلیل بازار مشتقات بانک نشان می‌دهد که در چند روز گذشته، سود باز قراردادهای آتی این رمزارز نزول یافته است. به‌طوری که این رقم از ۱۵ میلیون دلار در ۲۹ سپتامبر به ۱۰ میلیون دلار نزول پیدا کرده است.

نکته جالب توجه این است که در همین مدت، نرخ بانک ۱۳ درصد بالا رفته است. نزول سود باز، در حالی که نرخ بالا رفتن داشته، بیانگر نزول ورود معامله‌گران جدید به بازار است و می‌تواند به نزول قدرت روند صعودی اشاره داشته باشد.

در همین حال، بالا رفتن دو رقمی نرخ بانک همچنین با نوسانات قابل‌توجهی همراه بوده و وضعیت اندیکاتور باندهای بولینگر (BB) هم بیانگر گسترش این نوسانات است.

نرخ این رمزارز در حال حاضر کمی بالاتر از باند بالایی این شاخص قرار دارد. چنین شرایطی نشان می‌دهد که بانک به محدوده اشباع خرید رسیده و احتمالاً شاهد اصلاح نرخ در آینده نزدیک خواهیم بود.bonk-bears-eye-a-drop

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز این چشم‌انداز را تأیید می‌کند. این شاخص در حال حاضر در لایه ۷۴.۳۳ قرار دارد که محدوده اشباع خرید است. به‌علاوه، بالا رفتن برداشت سود در حالی که بانک به اوج‌های جدید می‌رسد، می‌تواند منجر به عقب‌نشینی نرخ شود.

اگر این اتفاق بیفتد، نرخ امکان دارد به محدوده ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار بازگردد. بالا رفتن حجم فروش در این محدوده نیز می‌تواند نرخ را به پشتیبانی بعدی در ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار برساند.bonk-bears-eye-a-drop

از سوی دیگر، اگر فشار خرید در این محدوده بالا رفتن یابد، امکان دارد نرخ به ۰.۰۰۰۰۳۳ دلار افزایش کند و مسیر برای رسیدن به بالاترین لایه چهار ماهه، یعنی ۰.۰۰۰۰۴۴ دلار هموار شود.