خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل سیگنال‌های صعودی اتریوم؛ آیا نهنگ‌ها مرز ۳ هزار دلار را خواهند شکست؟


تحلیل سیگنال‌های صعودی اتریوم؛ آیا نهنگ‌ها مرز ۳ هزار دلار را خواهند شکست؟ | ایران ماین

تحلیلگران بازار همچنان نسبت به اتریوم خوش‌بین هستند. در این میان، علی مارتینز، بررسی‌کننده مشهور، به الگوی صعودی پرچم سه‌گوش (Pennant pattern) در نمودار اتریوم در بازه‌های زمانی پایین‌تر اشاره کرده است. او بر اساس این طرح پیش‌بینی کرده که نرخ اتریوم امکان دارد به ۲۸۲۰ دلار برسد.bullish-signal-on-eth-chart-return-3000-

شایان ذکر است که نرخ اتریوم پس از نزول به ۲۲۰۰ دلار در ۵ آگوست، به طرز چشمگیری بهبود یافته و این الگوی صعودی تایید می‌کند که روند صعودی احتمالا ادامه خواهد یافت.

بررسی‌کننده دیگری به نام کریپتومیست (The Cryptomist) نیز احساساتی مشابه با مارتینز را به اشتراک گذاشته و پیش‌بینی کرده که نرخ اتریوم به ۲۸۴۰ دلار خواهد رسید. او تاکید کرده که اتریوم در محدوده قیمتی فعلی خود، در یک منطقه تقاضا قرار گرفته و احتمال شکل‌گیری یک مثلث صعودی وجود دارد. او همچنین فاش کرده که در صورت بریک‌آوت از این محدوده، یک پوزیشن خرید با هدف قیمتی۲۸۴۰ دلار، باز خواهد کرد.

این بررسی‌کننده در به‌روزرسانی تجزیه و تحلیل خود اشاره کرده که بریک‌آوت مورد انتظار او رخ داده و هدف قیمتی او همچنان بدون تغییر باقی مانده است. در چنین شرایطی، بالا رفتن نرخ به بالای ۲۸۰۰ دلار برای اتریوم بسیار اهمیت دارد و می‌تواند مسیر را برای بازیابی لایه حیاتی ۳۰۰۰ دلار هموار کند.bullish-signal-on-eth-chart-return-3000-

در این میان، بررسی‌کننده دیگری به نام کریپتوجک (CryptoJack)، گفته که اتریوم در نمودار هفتگی، در حال بازگشت از لایه حمایتی است و اکنون باید در پایان هفته کندل قیمتی بالاتر از ۳۰۰۰ دلار بسته شود تا به ادامه روند صعودی امیدوار بود.bullish-signal-on-eth-chart-return-3000-

او تأکید کرده که اگر کندل نرخ اتریوم بتواند این هفته بالای ۳۰۰۰ دلار بسته شود، هفته آینده برای این رمز ارز بسیار مهم خواهد بود. از نظر این بررسی‌کننده، حفظ لایه ۲۶۰۰ دلار و در نهایت، شکستن مقاومت ۲۷۰۰ دلار برای ادامه روند صعودی اتریوم بسیار حیاتی است.

در این میان، بررسی‌کننده دیگری به نام کریپتو کایلو (Crypto Kaleo) نیز تایید کرده که چشم‌انداز اتریوم در بازه‌های زمانی بالاتر همچنان صعودی است. وی پیش‌بینی کرده که نرخ اتریوم امکان دارد تا اواخر سال کنونی به حدود ۴۴۰۰ دلار برسد.bullish-signal-on-eth-chart-return-3000-

از طرفی، عوامل فاندامنتالی مانند بالا رفتن فعالیت در پلتفرم و انباشت نهنگ‌ها نشان می‌دهد که اتریوم زودتر از آنچه تصور می‌شود، به لایه ۳۰۰۰ دلار باز خواهد گشت.

در همین راستا، داده‌های پلتفرم تحلیلی اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهند که انباشت اتریوم، به ویژه در میان دارندگان بزرگ در حال بالا رفتن است. جریان خالص ورودی به آدرس دارندگان بزرگ در هفت روز گذشته بیش از ۱۹۱ درصد بالا رفته که نشان می‌دهد نهنگ‌ها در حال خرید اتریوم در نرخ‌های پایین هستند.

بر اساس داده‌های پلتفرم کریپتوکوانت (Cryptoquant)، آدرس‌هایی که بین ۱۰ تا ۱۰,۰۰۰ اتریوم دارند و آدرس‌هایی که بین ۱۰,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ اتریوم نگهداری می‌کنند، از ۵ آگوست تا کنون بیش از ۷۵۷,۰۰۰ اتریوم خریداری کرده‌اند.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم با ۲.۲ درصد بالا رفتن نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۲۶۵۵ دلار معامله می‌شود.