خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل نرخ داگز: سقوط نرخ نشان DOGS ادامه دارد؟


تحلیل نرخ داگز: سقوط نرخ نشان DOGS ادامه دارد؟ | ایران ماین

با نرخ بازار ۵۲۵ میلیون دلار، نشان داگز (DOGS) در ۲۴ ساعت گذشته کاهشی ۵.۳۴ درصدی را تجربه کرده است. در حال حاضر، این نشان با نرخ ۰.۰۰۱۰۱۷ دلار معامله می‌شود و مقدار خرید و فروش ۲۴ ساعته آن ۲۹۲ میلیون دلار می باشد که بیش از ۴۲ درصد کمتر از روز قبل از خود است. این در حالی است که با افت شدید بازار در روز جاری نرخ خرید داگز تا لایه ۰.۰۰۱۰۰۱ دلار عقب‌نشینی کرد.

داگز که بر روی زنجیره بلوکی تون نتورک (TON) تلگرام ساخته شده است و از جامعه کاربری گسترده تلگرام بهره می‌برد. در واقع ایردراپ داگز که در آن به ۱۷ میلیون مخاطب نشان اهدا شد، بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ از نظر تعداد کاربران مشارکت‌کننده در آن بود. داگز با استفاده از جامعه کاربری عظیم تلگرام، مزیت خود را بالا رفتن می‌دهد. با بهبود کلی بازار، این نشان بازی داگز دوباره به میدان بازگشته و با بالا رفتن نرخ رمز ارز اصلی تلگرام، یعنی تون کوین (Toncoin) ارتقا شده است. آیا این بهبود منجر به یک رالی صعودی برای داگز خواهد شد؟

 تحلیل نرخ داگز (DOGS)

بر اساس تحلیل تکنیکال ارائه شده توسط کوین پدیا (Coinpedia) با روندی نزولی که در چارت ۴ ساعته نمایان شده، حرکت نرخ داگز بیانگر یک بهبود جزئی صعودی ولی روند نزولی گسترده‌تر این دارایی است. اثر نزولی منجر به شکل‌گیری الگوی کنج نزولی (Bearish Wedge Pattern) شده و باعث نزول ۳۶ درصدی نرخ در ۱۵ روز گذشته شده است.

در حال حاضر، حرکت نرخ داگز یک روند نزولی را در داخل الگوی کنج نزولی نشان می‌دهد و برای حفظ لایه روانی ۰.۰۰۱۰ دلاری تلاش می‌کند. علاوه بر این، با بالا رفتن حجم فروش، خطوط سیگنال و اندیکاتور مکدی (MACD) یک تقاطع نزولی را نشان می‌دهند. در همین حال، این رمز ارز تلگرامی در چارت ۴ ساعته با مقاومت میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA50) روبرو است.

بر اساس سطوح اصلاحی فیبوناچی، لایه پشتیبانی بعدی زیر لایه روانی ۰.۰۰۱۰ دلار در ۰.۰۰۰۹۴۶ دلار و ۰.۰۰۰۹۲۲ دلار قرار دارد. علاوه بر این، خط روند حمایتی در لایه ۰.۰۰۰۸۸۰ دلار نقطه مهم دیگری است. در سمت صعودی ماجرا نیز سطوح مقاومت مهم بالای خط روند نزولی در لایه‌های ۰.۰۰۱۰۷۰ دلار، ۰.۰۰۱۱۵۶ دلار و ۰.۰۰۱۲۳۰ دلار قرار دارند.

بیشتر بدانید: برای مشاهده تحلیل‌های بیشتر از داگز روی این لینک کلیک کنید

داگز وارد لیست ۱۰ پروژه برتر ترند شده است

طبق توییت اخیر پلتفرم سانتیمنت (Santiment)، نام پروژه داگز وارد لیست ۱۰ پروژه برتر ترند در حوزه ارزهای دیجیتال شده است. به عنوان یک پروژه جدید در حوزه ارزهای دیجیتال، این دستاورد بسیاری بزرگی برای پروژه داگز به شمار می‌رود. با این حساب داگز در کنار ارزهای دیجیتال برتر و بزرگی مانند تتر، دوج کوین، ترون و تون کوین در میان ترندهای برتر حوزه ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. این امر پتانسیل صعودی قابل توجهی را برای نرخ نشان داگز در بلند مدت نشان می‌دهد و به معنای آن است که این پروژه توانسته اثر خود را بر روی جامعه کاربران ارزهای دیجیتال بگذارد.

این در شرایطی است که داگز در زمان ایردراپ خود نیز رکورد ۱۷ میلیون مشارکت کننده را به ثبت رساند، آن هم در حالی که ۴۲ میلیون مخاطب از مجموع ۵۲ میلیون بازیکن آن امکان برداشت نشان داگز را داشته‌اند که این امر داگز را به بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ تبدیل کرد. البته هر چند این دستاورد بزرگی می باشد، ولی در مقایسه با تعداد دارندگان ارزهای دیجیتال بزرگی مانند اتریوم با ۲۷۳ میلیون دارنده و میم کوین شیبا اینو با ۱۲۸ میلیون دارنده، عدد آن چندان هم بزرگ به نظر نمی‌رسد.

همچنین باید مدنظر داشت که نرخ نشان‌های داگز در این ایردراپ در مقایسه با ایردراپ‌های تاریخی و بزرگی مانند یونی‌سواپ، ایپ کوین، dYdX و آربیتروم که هر کدام چند میلیارد دلار نرخ داشتند، قابل توجه نیست. ولی به هر روی، باید توجه داشت که داگز از پرچمداران ترند جدید بازار، یعنی ارزهای دیجیتال بازی‌های تلگرامی است و به نظر می‌رسد می‌تواند آینده درخشانی در پیش داشته باشد.