خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل وضعیت بحرانی بیت‌تنسور؛ تشکیل تقاطع مرگ و چالش‌های پیش روی TAO


تحلیل وضعیت بحرانی بیت‌تنسور؛ تشکیل تقاطع مرگ و چالش‌های پیش روی TAO | ایران ماین

از تاریخ ۹ آگوست، نرخ رمز ارز بیت‌تنسور (TAO) به طور پیوسته در حال نزول بوده است. این روند نزولی در تضاد با بالا رفتن نرخ این آلت‌کوین از ۵ تا ۸ آگوست است.

دارندگان این رمز ارز امیدوار بودند که بیت‌تنسور بتواند به توسعه خود ادامه دهد و به بالاترین نرخ هفته برسد، ولی به نظر می‌رسد که همین سرمایه‌گذاران باعث این نزول شده‌اند. در حال حاضر، نرخ TAO به محدوده ۲۸۰ دلار رسیده که بیانگر یک افت بیش از ۱۱ درصدی در چهار روز گذشته است.

در این میان، شاخص گردش پول (MFI) و شاخص حجم تعادلی (OBV) از زمان شروع نزولی شدن نرخ، ثابت باقی مانده‌اند. ثابت ماندن شاخص گردش پول به معنای عدم خرید یا فروش توسط سرمایه‌گذاران است و عدم تغییر شاخص حجم تعادلی نیز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران دیگر انتظار بالا رفتن نرخ را ندارند.

این وضعیت در تضاد با هفته گذشته است که بیت‌تنسور پس از اضافه شدن به سبد سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل، شاهد بالا رفتن نرخ خود بود.

در این میان، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که فعالیت‌های توسعه‌ای بیت‌تنسور بهبود یافته و اقداماتی برای رفع مشکلات و افزودن ویژگی‌های جدید به این بلاکچین در حال انجام است.

با این حال، گاوها نتوانسته‌اند نرخ را به سمت بالا سوق دهند و وضعیت شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز بیانگر نزول شتاب صعودی است.

از طرفی، میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه بالاتر از نرخ بیت‌تنسور قرار دارند و میانگین متحرک ۵۰ روزه نیز میانگین متحرک ۲۰ روزه را به سمت پایین شکسته و تقاطع مرگ را ایجاد کرده است.bittensor-tao-investors-lose-confidence

در صورت ادامه حجم فروش، نرخ امکان دارد تا محدوده ۲۴۱.۱۹ دلار که با لایه ۰.۲۳۶ فیبوناچی منطبق است، سقوط کند. با این حال، اگر سرمایه‌گذاران دوباره شروع به خرید کنند، نرخ این رمز ارز امکان دارد به ۲۸۸.۹۱ دلار یا حتی ۳۲۷.۴۸ دلار بالا رفتن یابد.