خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل و پیش‌بینی نرخ بیبی‌دوج؛ رالی صعودی BABYDOGE تا کجا ادامه دارد؟


تحلیل و پیش‌بینی نرخ بیبی‌دوج؛ رالی صعودی BABYDOGE تا کجا ادامه دارد؟ | ایران ماین

نرخ میم‌کوین محبوب بیبی دوج‌کوین (BabyDoge) در سال ۲۰۲۴ با چالش‌های متعددی مواجه بوده است. پس از ثبت بالاترین نرخ سالانه خود در ماه مارس، این میم‌کوین وارد روند نزولی شد و به پایین‌ترین لایه تاریخی‌اش سقوط کرد.

ولی از اوایل ماه سپتامبر، نرخ این رمز ارز بیش از ۱۳۰ درصد بالا رفته است. حال این پرسش مطرح است که آیا این روند صعودی همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر؟

در ۱۶ سپتامبر، صرافی بایننس اعلام کرد که قصد دارد بیبی دوج‌کوین را به همراه دو میم‌کوین دیگر، یعنی نیرو اتریوم (Neiro) و توربو (Turbo)، در پلتفرم خود لیست کند.

این خبر باعث شد که نرخ BABYDOGE بیش از ۱۰۰ درصد توسعه کند. پس از اعلام این خبر، نرخ بیبی دوج‌کوین به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۱۸ دلار رسید و نرخ بازار آن به ۳۳۲ میلیون دلار صعود کرد.

از دیدگاه تحلیل تکنیکال، نرخ بیبی دوج‌کوین به‌طور قابل‌توجهی از محدوده تثبیت معمول خود فاصله گرفته است. در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) این نشان نیز از ماه مارس ۲۰۲۴ در لایه ۱۰۰ باقی مانده که این موضوع کمی پیچیده و گیج‌کننده به نظر می‌رسد.

این وضعیت امکان دارد به دلایل مختلفی مانند انحراف RSI از نرخ و بازگشت احتمالی، تاثیر عوامل خارجی یا طولانی شدن روند نزولی رخ داده باشد.

بر اساس تحلیل سطوح فیبوناچی، این احتمال وجود دارد که نرخ این میم‌کوین با اصلاحی ۲۷ درصدی به لایه ۰.۵ فیبوناچی اصلاحی برسد و سپس، به سمت هدف جدید ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۶۰ دلار در محدوده ۰.۶۸ فیبوناچی حرکت کند.

با این حال، اگر نرخ نتواند در لایه ۰.۵ فیبوناچی تثبیت شود، احتمال بازگشت آن به پایین‌ترین سطوح تاریخی وجود دارد.why-is-baby-doge-coin-price-up-

شایان ذکر است که بیبی دوج‌کوین توسط جامعه دوج‌کوین و با هدف ترویج آگاهی در مورد رفاه حیوانات ایجاد شده است. از مجموع ۴۲۰ کوادریلیون واحد بیبی دوج‌کوین، ۱۵۱ کوادریلیون آن در حال گردش است و تاکنون، ۲۱۶ کوادریلیون از این نشان سوزانده شده است.