خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

تحلیل و پیش‌بینی نرخ ترون: ۱۰ میلیون نشان TRX به آتش کشیده شد!


تحلیل و پیش‌بینی نرخ ترون: ۱۰ میلیون نشان TRX به آتش کشیده شد! | ایران ماین

نرخ رمز ارز ترون (TRX) اخیراً افزایشی چشمگیر داشته که امکان دارد بیانگر تغییر روند آن باشد. کارشناسان معتقدند که سوزاندن ۱۰ میلیون نشان TRX در تاریخ ۱۱ اکتبر، موجب بالا رفتن تمایلات صعودی و فشار خرید شده است.

این نشان‌سوزی گامی مهم در راستای توکنومیک پروژه ترون به شمار می‌رود و بیانگر تعهد این پلتفرم به مکانیسم‌های نزول تورم و بالا رفتن نرخ نشان است.

پس از این رویداد، نسبت تولید خالص نشان منفی شد و میزان TRX سوزانده‌شده از نشان‌های جدید منتشرشده پیشروی کرد. نزول موجودی نشان معمولاً باعث بالا رفتن نرخ به‌دلیل نادر بودن آن می‌شود.

در همین حال، نرخ بیت‌کوین بالای ۶۲ هزار دلار و نرخ اتریوم بالای ۲۴۰۰ دلار در حال تثبیت است که موجب خوش‌بینی معامله‌گران به بازار و اثر مثبت آن بر آلت‌کوین‌های اصلی شده است. نرخ TRX نیز با افزایشی ۱.۲ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۶۳ دلار رسیده است.tron-price-climbs-after-10-million-trx-burn-whats-next-for-trx-

اکنون اگر نرخ ترون بتواند مقاومت ۰.۱۸ دلار را بشکند، احتمالاً به لایه روانی ۰.۲۰ دلار نزدیک خواهد شد. ولی در صورت نزول شتاب صعودی، نرخ امکان دارد به محدوده ۰.۱۵ دلار یا پایین‌تر بازگردد. در صورت سقوط، سطوح کلیدی ۰.۱۵ و ۰.۱۲ دلار از نرخ پشتیبانی خواهند کرد.

از نظر تحلیل تکنیکال، یک تقاطع صعودی توسط اندیکاتور مکدی (MACD) در چارت روزانه ترون تشکیل شده که از بالا رفتن فشار خرید حکایت دارد.

همچنین، مقدار خرید و فروش TRX نیز بالا رفته که بیانگر توسعه علاقه معامله‌گران به این رمز ارز است. به علاوه، شاخص سود باز خرید و فروش آتی این نشان نیز صعودی بوده که حاکی از اعتماد معامله‌گران به آینده این رمز ارز است.

مجموع این عوامل به احتمال افزایش بیشتر نرخ TRX اشاره دارند؛ با این حال، بازار همچنان نوسانی خواهد بود و باید به نحوه واکنش نرخ به سطوح کلیدی حمایتی و مقاومتی توجه داشت.