خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

تحلیل و پیش‌بینی نرخ همستر کامبت؛ روند نزولی HMSTR بالاخره به پایان می‌رسد؟


تحلیل و پیش‌بینی نرخ همستر کامبت؛ روند نزولی HMSTR بالاخره به پایان می‌رسد؟ | ایران ماین

نرخ رمز ارز همستر کامبت (HMSTR) با کاهشی ۹ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۵۴ دلار رسیده و مجموع زیان هفتگی آن اکنون بیش از ۴۵ درصد است.

در نمودار این رمز ارز، نرخ زیر یک خط روند نزولی قرار دارد و به طور مداوم در حال نزول است. خریداران چندین بار تلاش کرده‌اند تا بر این مقاومت غلبه کنند، ولی هر بار با شکست مواجه شده‌اند.hamster-kombat-price-prediction-hmstr-plunges-5-as-this-new-meme-coin-ico

نرخ این نشان اخیراً به زیر پشتیبانی حیاتی ۰.۰۰۵۴۰۴ دلار رسید. در صورت افت دوباره به زیر این لایه، روند نزولی آن شدت خواهد گرفت. ولی، اگر نرخ به بالای این لایه بازگردد و حفظ شود، روند نزولی برای مدتی متوقف خواهد شد.

در یک سناریوی صعودی، امکان دارد معامله‌گران این لایه را به عنوان فرصتی مناسب برای خرید شناسایی کنند که می‌تواند به تلاش مجدد برای عبور از خط روند نزولی منجر شود. در این صورت، خریداران امکان دارد کنترل بازار را به دست گرفته و نرخ HMSTR را به سطوح‌ ۰.۰۰۵۷۲۱ و ۰.۰۰۶۰۳۰ دلار برسانند.

در همین راستا، اندیکاتورهای تکنیکال نشان می‌دهند که روند نزولی HMSTR امکان دارد به پایان خود نزدیک شده باشد. برای مثال، اندیکاتور مکدی (MACD) و شاخص قدرت نسبی (RSI) نشانه‌های امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهند.

شاخص RSI اخیراً بالا رفته که بیانگر بالا رفتن فشار خرید است، ولی هنوز فروشندگان قدرت بیشتری دارند. از طرفی، مقادیر پایین RSI می‌تواند به عنوان فرصتی برای خرید تلقی شود.

اندیکاتور مکدی نیز نشانه‌هایی از نزول قدرت روند نزولی را نشان می‌دهد و اگر این روند ادامه یابد، امکان دارد معامله‌گران از این فرصت استفاده کرده و نرخ را بالا رفتن دهند.