خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ترامپ یا هریس؛ پیروزی کدام‌یک می‌تواند بیت‌کوین را به قله‌های جدید برساند؟


ترامپ یا هریس؛ پیروزی کدام‌یک می‌تواند بیت‌کوین را به قله‌های جدید برساند؟ | ایران ماین

تحلیلگران کمپانی مدیریت دارایی برنشتاین (Bernstein) پیش‌بینی می‌کنند که نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر ۲۰۲۴ می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر نرخ بیت‌کوین (BTC) داشته باشد.

بر اساس گزارش جدید این کمپانی، پیروزی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، امکان دارد باعث شود این رمز ارز دوباره به سقف تاریخی خود برسد و حتی در سه‌ماهه آخر سال ۲۰۲۴ نرخ آن به ۹۰ هزار دلار بالا رفتن یابد.

از سوی دیگر، پیروزی کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور فعلی و نامزد حزب دموکرات، می‌تواند موجب نزولی شدن نرخ بیت‌کوین به محدوده ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار دلار شود.

به گفته تحلیلگران برنشتاین، به‌نظر می‌رسد که فعالان حوزه دارایی‌های دیجیتال، بیشتر از ترامپ پشتیبانی می‌کنند. ترامپ در جولای ۲۰۲۴ پشتیبانی خود از حوزه رمزارزها را اعلام و بیان کرده بود که در صورت پیروزی، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را که یکی از سرسخت‌ترین مخالفان حوزه کریپتو است، برکنار خواهد کرد.

او همچنین در ماه آگوست اعلام کرد که قصد دارد آمریکا را به «پایتخت رمز ارز جهان» تبدیل کند.

در مقابل، کمپین کامالا هریس نیز اخیراً اعلام کرده که اکنون کمک‌های مالی در قالب رمزارزها را می‌پذیرد که امکان دارد بیانگر تغییر احتمالی رویکرد حزب دموکرات نسبت به ارزهای دیجیتال باشد.

در حال حاضر، نرخ بیت‌کوین حدود ۵۷۱۸۵ دلار می باشد و تنها گذشت زمان مشخص خواهد کرد که آیا این دارایی به رکوردهای جدیدی دست خواهد یافت یا به محدوده پایین‌تری سقوط خواهد کرد.