خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تقابل سگ‌ها در بازار میم‌کوین‌ها؛ سقوط سگ کلاهدار در برابر جهش خیره‌کننده داگز!


تقابل سگ‌ها در بازار میم‌کوین‌ها؛ سقوط سگ کلاهدار در برابر جهش خیره‌کننده داگز! | ایران ماین

در ۲۴ ساعت گذشته، بازار میم‌کوین‌ها با نزول بیش از ۶ درصدی نرخ خود روبرو شده است. این اصلاح شدید بخش زیادی از سودهای ثبت‌شده در هفته گذشته را از بین برده است.

این در حالی است که نرخ کل بازار جهانی ارزهای دیجیتال به کمتر از ۲.۲ تریلیون دلار رسیده و نرخ بیت‌کوین و اتریوم نیز به ترتیب به زیر ۶۰,۰۰۰ دلار و ۲,۵۰۰ دلار سقوط کرده‌ است.

وضعیت در بازار میم‌کوین‌ها نیز مشابه است و بسیاری از نشان‌ها افت دو رقمی را تجربه کرده‌اند. در این میان، داگ‌ویف‌هت یا سگ کلاهدار (WIF)، یکی از میم‌کوین‌های محبوب، حدود ۱۰ درصد نزولی شدن نرخ داشته است.

با این حال، مقدار خرید و فروش روزانه ویف با ۲۵.۳۸ درصد بالا رفتن به ۴۵۹ میلیون دلار رسیده و نرخ بازار آن حدود ۱.۶۱۲ میلیارد دلار می باشد.meme-coin-bloodbath-wif-pepe-and-bonk-are-among-the-poorest-performers

همچنین، میم‌کوین‌های بانک (BONK) و پپه قورباغه (PEPE) نیز نزدیک به ۱۰ درصد نزولی شدن نرخ داشته‌اند و نرخ برت (BRETT) نیز حدود ۷ درصد افت کرده است.

در میان ۲۰ میم‌کوین برتر، تنها پاپ‌کت (POPCAT) و داگز (DOGS) شاهد بالا رفتن نرخ خود بوده‌اند. پاپ‌کت در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد و در طول هفته گذشته ۶۵ درصد بالا رفتن نرخ را تجربه کرده است. نرخ داگز نیز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰ درصد بالا رفته است.

بزرگ‌ترین میم‌کوین‌های بازار، یعنی دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) نیز شاهد نزولی شدن نرخ خود بوده‌اند. دوج‌کوین با ۶.۵ درصد نزول روزانه در محدوده قیمتی ۰.۱۰ دلار معامله می‌شود و با نرخ بازار ۱۴.۵ میلیارد دلاری، همچنان یکی از ۱۰ رمزارز برتر بازار است.

شیبا اینو نیز نزول قیمتی مشابه را تجربه کرده و در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۳۷۷ دلار معامله می‌شود.

افت نرخ شیبا اینو همزمان با کارایی ضعیف راه‌حل قابلیت توسعه لایه دوم آن، یعنی شیباریوم (Shibarium) رخ داده است. در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ سوزاندن شیبا اینو نیز به صفر رسیده و هیچ توکنی سوزانده نگردیده.