خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تقویم رهاسازی نشان‌ها در ماه‌‌های آینده! کدام نشان‌ها در معرض نزولی شدن نرخ قرار می‌گیرند؟


تقویم رهاسازی نشان‌ها در ماه‌‌های آینده! کدام نشان‌ها در معرض نزولی شدن نرخ قرار می‌گیرند؟ | ایران ماین

در ماه‌های آینده چندین رویداد رهاسازی نشان انجام خواهد شد که می‌تواند موجب نزول شدید نرخ‌ها شود. این رهاسازی‌ها مقدار زیادی عرضه جدید به بازار وارد می‌کنند که می‌تواند بازار آلت‌کوین‌ها را بی‌ثبات کند.

نشان تیا (TIA) قرار است رهاسازی ۱۷۵ میلیون نشان را انجام دهد و این رویداد ۳۹۰ درصد به عرضه در حال گردش آن اضافه می‌کند. این نشان از بالاترین نرخ خود ۷۹.۸ درصد نزول یافته و رهاسازی آتی می‌تواند موجب نزولی شدن نرخ بیشتر شود.

نشان جیتو (JTO) نیز در تاریخ ۷ دسامبر، ۱۳۵.۷۲ میلیون نشان را آنلاک می‌کند و با بالا رفتن ۱۶۶ درصدی عرضه در ۶ ماه آینده مواجه خواهد شد.

توسعه‌دهندگان اوندو (ONDO) نیز تا ۱۸ ژانویه ۱.۱۴ میلیارد دلار نشان را رهاسازی خواهند کرد که موجب بالا رفتن ۱۳۴ درصدی عرضه می‌شود.

در این میان، زتا چین (ZETA) حدود ۵۳.۸۹ میلیون نشان را در ماه سپتامبر رهاسازی می‌کند. این رهاسازی میزان عرضه کلی نشان را تا ماه مارس ۲۰۲۵ به ۳۵۷.۹۴ میلیون نشان بالا رفتن می‌دهد.

نشان پورتال (PORTAL) نیز با رهاسازی ۲۵.۶۱ میلیون نشان در ۲۹ سپتامبر، عرضه خود را طی شش ماه آینده تا ۱۱۵درصد بالا رفتن خواهد داد.

همچنین نشان استارگیت فایننس (STG) طی شش ماه آینده ۴۲ درصد بالا رفتن عرضه خواهد داشت. رهاسازی تدریجی این نشان به اعضای تیم و سرمایه‌گذاران اولیه اختصاص داده می‌شود.

انتظار می‌رود که ورلد کوین (WLD) نیز در ۳۰ روز آینده با ۳۷.۵ درصد بالا رفتن عرضه در جریان مواجه شود که در درجه اول به اعضای جامعه و سرمایه‌گذاران تعلق خواهد گرفت.

تاریخ نشان داده که رهاسازی‌های بزرگ می‌تواند به نزول شدید نرخ‌ها منجر شود. برای مثال دی‌وای‌دی‌ایکس (dYdX) پس از رهاسازی ۲.۱۲ میلیون نشان در ماه می با ۶۱ درصد نزول روبرو شد.

به طور مشابه، پایت نتورک (PYTH) و اوالانچ (AVAX) نیز به ترتیب با ۵۵ و ۶۶ درصد نزول پس از رهاسازی روبه‌رو شدند.