خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

توربو در اوج؛ نرخ TURBO با کمک بایننس به قله‌های جدید رسید!


توربو در اوج؛ نرخ TURBO با کمک بایننس به قله‌های جدید رسید! | ایران ماین

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی‌ رمز ارز در جهان، به‌تازگی اعلام کرده که سرویس ها خود را برای نشان‌های سویی (SUI) و توربو (TURBO) گسترش می‌دهد.

بر اساس اطلاعیه‌ای که بایننس در تاریخ ۱۵ اکتبر منتشر کرده، جفت‌ ارزهای معاملاتی جدید SUI/BRL و TURBO/TRY در ساعت ۰۸:۰۰ به وقت UTC در این صرافی لیست خواهند شد.

علاوه بر این، بایننس سرویس ها ربات‌های معاملاتی برای سفارش‌های اسپات الگوریتمی این جفت‌ ارزها را نیز معرفی کرده است. این خبر به سرعت در بازار جلب توجه کرده، ولی بعضی از فعالان بازار نسبت به اثر این تغییرات بر نرخ‌ها شک دارند.

به‌طور معمول، گسترش پشتیبانی توسط بایننس موجب بالا رفتن نرخ دارایی‌ها می‌شود، ولی در مورد سویی احساسات نزولی وجود دارد. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، عرضه شایعاتی مبنی بر فروش داخلی سویی به نرخ بیش از ۴۰۰ میلیون دلار، دلواپسی‌هایی را در بازار ایجاد کرده است.

در مقابل، نشان توربو به‌دنبال اعلامیه لیست شدن، توجهات مثبتی را به خود جلب کرده است. یکی از نهنگ‌های باهوش، امروز معامله‌ای با سود ۱.۰۳ میلیون دلاری در بازار توربو به ثبت رساند.

این نهنگ بین ۲۱ سپتامبر تا ۱۳ اکتبر، ۱۸۸.۸۹ میلیون نشان توربو از بایننس جمع‌آوری کرده بود و امروز با فروش این نشان‌ها به سود ۸۲.۵ درصدی (در کمتر از یک ماه) دست یافته است.

در زمان نگارش این خبر، سویی با ۳.۳۷ درصد نزول نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۲.۱۶ دلار معامله می‌شود. همچنین، علی مارتینر، بررسی‌کننده برتر، با اشاره به شاخص تی‌دی سکوئنشال (TD Sequential) در نمودار سویی، به سیگنال فروش این نشان اشاره کرده که دلواپسی‌ها را بالا رفتن داده است.binance-extends-offerings-for-sui-turbo-will-it-spark-a-price-rally

از طرف دیگر، نرخ توربو امروز بیش از ۳۵ درصد بالا رفته و به بالاترین لایه تاریخی ۰.۱۲۳۱ دلار رسیده است. در حال حاضر، نرخ توربو در محدوده ۰.۰۱۱ دلار قرار دارد.