خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

توسعه نرخ سویی (SUI) در پی ارائه محصول سرمایه‌گذاری این رمز ارز توسط گری‌اسکیل


توسعه نرخ سویی (SUI) در پی ارائه محصول سرمایه‌گذاری این رمز ارز توسط گری‌اسکیل | ایران ماین

در روز ۹ آگوست ۲۰۲۴، ارزهای دیجیتال برتر مانند رمز ارز بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) توسعه قابل توجهی را تجربه کردند. نرخ سویی (SUI) نیز از این روند صعودی بی‌بهره نبوده و طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۵ درصدی به ۰.۸۸۹۶ دلار رسیده است.

تحلیلگران، توسعه اخیر نرخ این رمز ارز را به احساسات معامله‌گران و اقدام جدید کمپانی مدیریت دارایی گری‌اسکیل (Grayscale) نسبت داده‌اند.

در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۴، کمپانی گری‌اسکیل طی پستی اعلام کرد که نشان سویی را به مجموعه محصولات قابل سرمایه‌گذاری خود اضافه کرده است.

پس از این خبر، نرخ SUI تا ۵۰ درصد صعود کرد و همچنان این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده بالا رفتن بیشتری پیدا کند.

طبق داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، در حال حاضر، احساسات سرمایه‌گذاران و نهنگ‌ها نسبت به سویی کاملاً صعودی است و در نتیجه شاخص سود باز خرید و فروش این نشان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ درصد بالا رفته است.

از دیدگاه تحلیل تکنیکال، در طول بالا رفتن اخیر، نرخ سویی بر مقاومت خط روند نزولی تشکیل‌‌شده در چارت روزانه غلبه کرده و به تازگی از مقاومت افقی ۰.۸۸ دلار فراتر رفته است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در صورت ثبات احساسات کنونی، نرخ این رمز ارز طی روزهای آتی با رشدی ۳۰ درصدی به ۱.۱۷۵ دلار برسد.sui-crypto-jumps-30-in-24-hours-is-1-17-on-the-cards

از طرفی در صورت تغییر احساسات بازار، احتمال افت نرخ تا ۰.۸۱۹ دلار وجود خواهد داشت که باعث لیکویید شدن ۳.۰۵ میلیون دلار از پوزیشن‌های لانگ خواهد شد.