خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تون‌کوین در آستانه اوج‌گیری! تحلیل الگوی سر و شانه معکوس و پیش‌بینی نرخ TON


تون‌کوین در آستانه اوج‌گیری! تحلیل الگوی سر و شانه معکوس و پیش‌بینی نرخ TON | ایران ماین

رمز ارز تون‌کوین (TON) پس از لیست شدن در صرافی بزرگ بایننس، با توسعه قابل‌توجهی مواجه شده است.

در زمان نگارش این خبر، تون‌کوین با ۳.۳۰ درصد بالا رفتن نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۶.۲۹ دلار معامله می‌شود. همچنین، نرخ بازار این نشان به ۱۵.۸۳ میلیارد دلار رسیده است.

با آغاز هفته جدید، بسیاری از آلت‌کوین‌ها روندی صعودی دارند که بیانگر تثبیت بازار و تلاش برای جبران زیان‌های ماه جولای است. هرچند بیت‌کوین همچنان در تلاش برای شکستن مرز ۶۰ هزار دلار می باشد، ولی پلتفرم تون سیگنال‌های مثبتی را نشان می‌دهد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، در تاریخ ۸ آگوست، صرافی بایننس تون‌کوین را در قالب جفت‌ ارزهای معاملاتی TON/BTC، TON/USDT و TON/FDUSD لیست کرد.

این رویداد نقطه عطفی برای بلاکچین تون به شمار می‌رود و باعث بالا رفتن دید و دسترسی به این نشان در بازار گسترده‌تر شده است. از زمان لیست شدن تون‌کوین در بایننس، نرخ این رمزارز ۱۸ درصد بالا رفته است.

پلتفرم تون همچنین شاهد توسعه قابل‌توجهی در شاخص‌های درون زنجیره‌ای خود است. برای مثال، تعداد آدرس‌های دارای موجودی در پلتفرم تون از ۳.۶ میلیون در ابتدای ژانویه به ۳۹.۵ میلیون بالا رفته که یک توسعه ۹۹۷ درصدی را نشان می‌دهد.

نمودار روزانه نرخ تون‌کوین بیانگر بازیابی V شکل آن در دو هفته اول آگوست است. این روند صعودی، نرخ تون‌کوین را از ۴.۷۲ دلار به ۶.۸ دلار رسانده و افزایشی ۴۴.۶ درصدی را ثبت کرده است.

هرچند نرخ اکنون کمی اصلاح شده، ولی این اصلاح می‌تواند بیانگر احتمال تشکیل الگوی سر و شانه معکوس باشد. در صورت تأیید این طرح، تون‌کوین می‌تواند به ۶.۸۶ دلار برسد و سپس، تا ۹ دلار افزایش کند.toncoin-price-rally-8-as-addresses-balance-40m-

در مقابل، اگر تون‌کوین نتواند پشتیبانی ۶ دلار را ثابت نگه دارد، نرخ آن امکان دارد تا ۴.۷ دلار نزول یابد و فرضیه صعودی را باطل کند.

در این میان، تقاطع صعودی بین خطوط اندیکاتور مکدی (MACD) بیانگر شتاب روند بازیابی جدید نرخ است.